ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1391     |     کد : 38686

چهار فعال حوزه نماز و نیایش در تبریز تجلیل می‌شوند

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برپایی آئین تجلیل از چهار فعال حوزه نماز و نیایش در تبریز خبر داد.

 معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برپایی آئین تجلیل از چهار فعال حوزه نماز و نیایش در تبریز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، «محمد دادی» اظهار داشت: همزمان با برپایی آئین اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش، از «اسدالله ضیایی»، «محمدعلی موحدی»، «احمد اکبری» و «مصطفی ذبیحی» به عنوان فعالان حوزه نماز و نیایش تجلیل می‌شود. وی افزود: نماز مهمترین و اصلی‌ترین فریضه الهی است و نشر و ترویج فرهنگ نماز و فعالیت در این حوزه نیازمند اخلاص و از توفیقات الهی است.
دادی افزود: تکریم فعالان حوزه انسان‌ساز نماز و قدردانی از تلاشهای آنها وظیفه همه مسئولان است و باید همگان از وجود گرانقدر این افراد بهره مند شوند. وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نیایش گفت: تمام نهادها باید مقوله نماز و ترویج این فرهنگ ارزشمند و انسان‌ساز را در جامعه مبنای فعالیتهای دینی و مذهبی قرار دهند. وی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری با موضوع نماز و توزیع بسته های فرهنگی نماز شامل کتاب و نرم افزار نماز در بین کارکنان و خانواده های آنان را از اهم فعالیتهای این اداره کل در حوزه نماز عنوان کرد. دادی همچنین به حمایت این اداره کل از فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با اقامه نماز تأکید کرد.
سومین جشنواره بین المللی نماز و نیایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری انجمن هنر عکاسی و انجمن سینمای جوان تبریز چهاردهم تیرماه جاری ساعت 18 در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می‌شود. دور اول و دوم این جشنواره به صورت سراسری برگزار شده بود و این دوره با گستره بین المللی اجراء می‌شود.


نوشته شده در   سه شنبه 6 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode