ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391     |     کد : 36181

قيام كشيش حق‌طلب؛ عليه كشيش تروريست

مهم ترین نکاتی که در ذهن افکار عمومی آمریکا در مورد دین اسلام وجود دارد، دو مسأله زن و خشونت است از همین رو بنده تدریس خود را از دو موضوع زن و همزیستی مسالمت آمیز بشر از نگاه قرآن آغاز کردم.

 
با تدریس قرآن کریم در کلیسا آغازشد
مهم ترین نکاتی که در ذهن افکار عمومی آمریکا در مورد دین اسلام وجود دارد، دو مسأله زن و خشونت است از همین رو بنده تدریس خود را از دو موضوع زن و همزیستی مسالمت آمیز بشر از نگاه قرآن آغاز کردم.
به گزارش ادیان نیوز، در پی تکرار رفتار وقیحانه و ضد اسلامی «تری جونز» کشیش آمریکایی و قرآن سوزی مجدد وی، «اسکوت مورگان» دیگر کشیش آمریکایی در اقدامی جالب و قابل توجه و با هدف خنثی کردن اقدام وی، تدریس قرآن کریم در یکی از کلیساهای آمریکا را آغاز کرد.
گفته می شود «اسکوت مورگان» در اقدامی شخصی و داوطلبانه، شرح و تدریس آیات قرآن کریم را در کلیسایی در ایالت ورجینیای آمریکا آغاز نمود. او کار خود را با شرح آیاتی در مورد زن در قرآن و مسأله همزیستی مسالمت آمیز بشر آغاز کرد.
گفتنی است این رفتار مورگان به قدری جالب بود که یکی از شبکه های آمریکایی بخش‌هایی از تدریس او را پخش نمود و به مقایسه او با «تری جونز» پرداخت.
«اسکوت مورگان» طی اظهاراتی در این باره گفت: مهم ترین نکاتی که در ذهن افکار عمومی آمریکا در مورد دین اسلام وجود دارد، دو مسأله زن و خشونت است از همین رو بنده تدریس خود را از دو موضوع زن و همزیستی مسالمت آمیز بشر از نگاه قرآن آغاز کردم.
این شبکه آمریکایی پس از پخش کردن بخش‌هایی از سخنان مورگان، در مورد علت علاقه وی به دین اسلامی گفت: او سنین کودکی خود را در افغانستان و در کنار مسلمانان زندگی کرد. علت این مسأله مأموریت کاری پدر وی بود. او در آن سال‌ها که در میان مسلمانان زندگی کرد، مسائل زیادی را آموخت و به حقیقت‌های زیادی در مورد اسلام و مسلمانان پی برد.


نوشته شده در   پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode