ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 20 فروردين 1391     |     کد : 35022

معرفی برترین‌های بیست و هفتمین مسابقات قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشور

برترین‌های بیست و هفتمین مسابقات قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشور طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در اردکان معرفی شدند.

برترین‌های بیست و هفتمین مسابقات قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشور طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در اردکان معرفی شدند.
در این رقابت‌ها در بخش شفاهی در رشته حفظ 10 جزء در بخش خواهران سیده اسماء علوی نژاد، فهیمه سادات خیام نکویی، مهدیه شمس و در بخش برادران محمد قاسمی، عباس قنبری و امیر سفری مقام‌های اول تا سوم هر گروه را کسب کردند.
همچنین در رشته حفظ 20 جزء در بخش خانم‌ها مرضیه غزالی، معصومه گودرزی، زهرا میرزایی و در بخش برادران سجاد رحیمی،حسین صالحی، جلال عباسی، مقام‌های اول تا سوم هر گروه را کسب کردند.
در بخش حفظ کل قرآن مجید خانم‌ها فاطمه عابدینی، مریم جان‌نثاری، فاطمه سرلک و در گروه برادران آقایان علی رضازاده جویباری، سجاد قربانی، جلال مرادی‌پور موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.
در بخش شفاهی در رشته قرائت تحقیق در گروه خواهران مهین میرسفری، نجمه سادات مهدوی و نجمه ربیعی و در گروه برادران علیرضا مسیح‌پور، محمد مقتدایی، سیدحسین پورسجادی مقام‌های اول تا سوم هر گروه را کسب کردند.
همچنین در بخش قرائت ترتیل خانم‌ها فائزه سادات قریشی نسب، مریم منصوریان فرد، مهناز چارویی و در گروه برادران آقایان سیدمسعود کاظمینی، امیرطیب تائبی، سیدکاظم طباطبایی موفق یه کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.
همچنین اسرا نصراصفهانی، نغمه اسدی و مریم امامی مقام‌های اول تا سوم رشته مفاهیم قرانی و غلامرضا آقاخانی، محمد امیری و هادی پناهی مقام‌های اول تا سوم رشته قرآن‌شناسی در بخش کتبی را کسب کردند.
در رشته فرازهای قرآن و عترت نیز نیره مومنیان، ابوالفضل صادقی و سیدامیرمحمد مناقب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.
در رشته سیره معصومین (ع) نیز علی تمسکی، سجاد اسدی و فرزانه سیاوشی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
بیست و هفتمین جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشور توسط
مجتمع آموزش عالی اردکان و با شرکت 327 نفر از قاریان و قرآن‌پژوهان دانشجو از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، قم و یزد در فرهنگسرای آیت‌الله خاتمی اردکان برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در دو بخش کتبی و شفاهی در رشته‌های حفظ،قرائت و تفسیر قرآن کریم طی دو روز با یکدیگر رقابت کردند.
ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی نسل جوان و دانشجویان با مبانی و مضامین ژرف قرآن کریم همچنین ایجاد فضای معنوی در جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره بود.
اجرای تواشیح، پخش کلیپ و مداحی و برگزاری نمایشگاه زنده هنری از دیگر بخش‌های آئین اختتامیه جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشور در اردکان بود.


نوشته شده در   يکشنبه 20 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode