ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 بهمن 1390     |     کد : 32634

برگزاری اولين كنگره نغمه هاي بيداري و تجليل از مداحان و ستايشگران اهل بيت(ع)

با حضور بیش از600 نفر از پیر غلامان، پیشسکسوتان و ذاکران نوجوان و جوان...

با حضور بیش از600 نفر از پیر غلامان، پیشسکسوتان و ذاکران نوجوان و جوان،
اولين كنگره نغمه هاي بيداري و تجليل از مداحان و ستايشگران اهل بيت در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
دکتر حسن کریمیان شهردار منطقه چهار در این مراسم با اشاره به نقش سازنده مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در ترویج و ارتقاء فرهنگی-مذهبی شهروندان گفت: آبادنی و حفظ هویت شهر نیازمند مشارکت بیشتر شهروندان در اداره امور شهر است که مداحان می توانند با مشارکت و همدلی مدیریت شهری در کنار روحانیون و ائمه جماعات مدیریت شهری را در این خصوص یاری دهند.
وی افزود: مداحان همانند روحانیون مورد اعتماد مردم هستند و ترویج دهنده اهل بیت(ع) هستند و می توانند در مراسم های مختلف مردم را با موضوعات شهرنشینی آشنا کنند.
کریمیان افزود: مشارکت دهی شهروندان در رفع مشکلات محلات و جلوگیری از ریخت و پاش زباله ها و ساخت و ساز های بی رویه و تبدیل تهران به شهری دینی با هویت اسلامی از موضوعات بسیار مهمی است که با همکاری مداحان امکان پذیر خواهد بود.
شهردار منطقه 4 افزود : در حال حاضر 800 هیئت مذهبی در منطقه چهار فعالیت می نماید که جای خوشبختی دارد و تلاش می کنیم تا بتوانیم از پتانسیل های این هیئت ها استفاده کنیم.
وی در ادامه بهره برداری از پروژه 55 کیلومتری ادامه بزرگراه شهید زین الدین را در روان سازی ترافیک شرق و شمال شرق تهران مؤثر خواند و گفت: با تکمیل باقیمانده پروژه شهید زین الدین به طول 7 کیلومتر که تا نیمه اول سال 91 میسر خواهد شد شرق و غرب تهران به یکدیگر متصل خواهد شد.
شهردار منطقه چهار با اشاره به احداث چندین پروژه مهم فرا استانی و کشوری در منطقه 4 گفت: از زمان حضور در منطقه چهار، علاوه بر احداث چندین مجموعه ورزشی و فرهنگی و سراهای محله و سالن سنگ نوردی، بازگشایی بسیاری از گره های کور ترافیکی از جمله میدان رسالت نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی احداث نخستین کارخانه تبدیل زباله به انرژی کشور را از جمله اقدامات مهم برشمرد و گفت: با بهره برداری از اولین کارخانه تبدیل زباله به انرژی کشور در این منطقه بیش از 900 تن زباله تولیدی در منطقه به انرژی برق تبدیل می شود و راه اندازی آن ضمن کاهش 50 درصدی اتلاف هزینه ها، برق تولیدی معابر را تأمین می کند.
کریمیان افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، 80 هکتار از پارک جنگلی لویزان به قطب گردشگری، رفاهی تفریحی و ورزشی تبدیل می شود که سهم بزرگترین باغ پرندگان آسیا حدود 23 هکتار از این فضا است.
شهردار منطقه چهار احداث ادامه بزرگراه شهید باقری و اتصال آن به شهید بابایی، احداث پل عابر مکانیزه در میدان رسالت و کاهش بار ترافیکی این میدان را از دیگر اولویت های منطقه عنوان کرد که در سال 91 به بهره برداری خواهد.
شایان ذکر است ، اولين كنگره نغمه هاي بيداري و تجليل از مداحان و ستايشگران اهل بيت(ع) از پیر غلامان، پیشکسوتان و ذاکران نوجوان و جوان، خانم های ذاکره اهل بیت(ع) و خانواده شهدای مداح تجلیل به عمل آمد.


نوشته شده در   يکشنبه 23 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode