ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 دي 1390     |     کد : 30905

اعطای سند افتخار مشاركت در بازسازی حرم امام علی(ع) به ازای هر خشت طلا

سند افتخار مشاركت در بازسازی ايوان حرم امام علی(ع) از سوی ستاد بازسازی عتبات عاليات استان خوزستان به مردم اين استان اعطاء می‌شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عاليات استان خوزستان خبر داد:
سند افتخار مشاركت در بازسازی ايوان حرم امام علی(ع) از سوی ستاد بازسازی عتبات عاليات استان خوزستان به مردم اين استان اعطاء می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عاليات استان خوزستان 14 دی‌ماه در نشست مجمع امور صنفی انبوه‌سازان كه در كتابخانه مركزی شهر اهواز برگزار شد، به بيان تاريخچه حرم مطهر آن امام علی‌(ع) پرداخت و در ادامه در تشريح پروژه مرمت و بازسازی ايوان حرم امام علی(ع)افزود: با توجه به گذشت نزديك به 300 سال از ساخت ايوان و به ‌دليل عوامل فرسايش جوی در بيشتر نقاط روكش طلای ورق‌های مسی از بين رفته و سياه شده است.
وی ادامه داد: لزوم مرمت و بازسازی را ايجاب كرده است و اين ستاد بر اساس توافقی كه با توليت حرم و اخذ موافقت مرجعيت معظم در نجف داشته و در پی آن موافقتنامه‌ای كه بين ستاد مركز و اعضا هيئت امنای ستاد در استان كه متشكل از آيت‌الله موسوی‌جزايری، نماينده ولی فقيه در استان و استاندار و فرمانده سپاه منعقد كرده است و بر اين اساس افتخار تأمين مالی بازسازی ايوان حرم علوی نصيب مردم ولايی خوزستان شد كه اميدورايم با همت بلند شاهد برگزاری جشن پايان كار مرمت ايوان باشيم. مسئول ستاد بازسازی عتبات عاليات استان خوزستان، پيشرفت پروژه را تاكنون بيش از 40 درصد اعلام كرد و درخصوص ميزان كمك‌های جمع‌آوری شده برای مرمت ايوان بيان كرد: تاكنون بالغ بر سه ميليارد تومان وجه نقد و طلا جمع‌آوری شده است.
هزينه مرمت هر خشت يك ميليون تومان است و هركس بتواند هزينه حداقل يك خشت طلا را تأمين كند از سوی ستاد سند افتخار مشاركت در بازسازی ايوان به وی تقديم می‌شود. مسئول ستاد بازسازی عتبات عاليات استان خوزستان در پايان اعلام كردند در كنار كار ايوان برای ساير حرم‌ها نيز كمك‌ها و نذورات جمع‌آوری می‌شود.


نوشته شده در   شنبه 17 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode