ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 30 آذر 1390     |     کد : 30043

قدرت نرمي بالاتر از قرآن وجود ندارد

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: اگر بيداري اسلامي به چيزي غير از قرآن متكي باشد، شكست خواهد خورد و ابرقدرت‌ها آن را مديريت خواهند كرد.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: اگر بيداري اسلامي به چيزي غير از قرآن متكي باشد، شكست خواهد خورد و ابرقدرت‌ها آن را مديريت خواهند كرد.
سردار احمد وحيدي در كنگره "قرآن، كتاب بيداري" در مشهد اظهار كرد: قرآن پايه تمام قدرت‌هاي ماست و امروز كه صحبت از قدرت نرم است ما بايد بدانيم كه قدرت نرمي بالاتر از قرآن وجود ندارد.
وي تأكيد كرد: فاصله زيادي بين كلام خدا و ساير كلام‌ها وجود دارد و اين فاصله مانند فاصله خالق با مخلوق است. ارزش اين كتاب آن قدر است كه خداوند در قرآن مي‌فرمايد "الرحمن علّم القرآن" و اين به معني آن است كه رحمان، قرآن را مي‌آموزد و پس از آن از خلق الانسان مي‌گويد.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در ادامه تأكيد كرد: اگر بخواهيم دچار ضلالت نشويم بايد به قرآن متمسك شويم و خداوند هم مي‌فرمايد بهترين شما كسي است كه قرآن را بياموزد و بياموزاند.
وحيدي ادامه داد: ما بايد بدانيم كه قرآن كتابي است كه به تعبير خودش گاهي افرادي آن را مي‌خوانند، اما قرآن آنها را لعنت مي‌كند، چراكه اين افراد همان‌هايي هستند كه هم قرآن مي‌خوانند و هم دست در دست استكبار دارند.
وي با اشاره به تاثير قرآن در پيروزي نيروهاي مسلح كشورمان در دفاع مقدس، درباره تحولات اخير جهان اسلام گفت: در حاليكه تمدن وحشي غرب در حال تسخير جهان است، ناگهان بيداري اسلامي از دل قرآن به وجود مي‌آيد و اگر بيداري اسلامي به چيزي جز قرآن متكي باشد شكست خواهد خورد و ابرقدرت‌ها آن را مديريت خواهند كرد.
وزير دفاع همچنين به برگزاري كنگره "قرآن، كتاب بيداري" در استان‌هاي مختلف كشور اشاره كرد و افزود: برگزاري اين كنگره يك حركت مهم در تحكيم قدرت جمهوري اسلامي است، زيرا باعث مي‌شود از ظرفيت‌هاي بازنشستگان در زمينه قرآني استفاده شود و از همين‌رو يكي از بهترين كارهايي است كه تاكنون انجام شده است.
بر اساس اين گزارش، در ادامه اين مراسم سردار حسين دقيقي، مديرعامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح اظهار كرد: امروز ما در كشور 600 هزار بازنشسته داريم و اين ظرفيت بسيار بزرگي براي تاثيرگذاري بر جامعه ايجاد مي‌كند.
وي افزود: از سال 88 حركت گردهمايي نيروهاي مسلح مورد بازنگري قرار گرفت تا اين حركت هدفمند شود و از آنجاكه جمعيت بازنشستگان جزو جمعيت‌هاي مرجع جامعه هستند ما بايد بتوانيم از اين پتانسيل در جهت حل معضلات روز جامعه بهره ببريم.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح ادامه داد: ما بايد از اين ظرفيت‌ها در راستاي گسترش فرهنگ قرآني بهره ببريم و براي جلوگيري از مشكلات احتمالي، نمايندگان رهبري نيز بر اين طرح نظارت خواهند كرد.
دقيقي در پايان يادآور شد: امروز ما منادي هدايت يك حركت جديد در سطح بين‌المللي هستيم و بايد از اين ظرفيت‌هاي قرآني بيشتر بهره‌برداري كنيم زيرا صاحب قرآن اين حركات را ياري خواهد رساند و قرآن نقطه آغاز حركت ماست.


نوشته شده در   چهارشنبه 30 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode