ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 24 آذر 1390     |     کد : 29738

زورگويان جهان راهي جز همكاري با ملت ايران ندارند

رئيس‌جمهوري گفت: زورگويان جهان راهي جز گفت و گو و همكاري با ملت ايران ندارند و به نفع آنها است كه عزت، عظمت و حقوق ملت ايران را به رسميت بشناسند.

رئيس‌جمهوري در اجتماع مردم ياسوج: زورگويان جهان راهي جز همكاري با ملت ايران ندارند
رئيس‌جمهوري گفت: زورگويان جهان راهي جز گفت و گو و همكاري با ملت ايران ندارند و به نفع آنها است كه عزت، عظمت و حقوق ملت ايران را به رسميت بشناسند.

دكتر احمدي‌نژاد كه ديروز در اجتماع مردم ياسوج در ورزشگاه تختي اين شهر سخن مي‌گفت، با انتقاد از موضع برخي كشورهاي غربي، از آنها خواست كه صحبت‌هايشان درباره ملت ايران همراه با ادب و احترام باشد.

رئيس‌جمهوري از زبان ملت ايران خطاب به اين گروه گفت: كلام اول نصيحت است: با ملت‌ها و ملت ايران اين گونه و از موضع قدرت، خودخواهي و بي‌ادبي صحبت نكنيد.

وي ضمن يادآوري به آنها كه با ملت بزرگ، با فرهنگ، تمدن‌ساز و پيرو پيامبر(ص) و امام حسين(ع) صحبت مي‌كنند، افزود: بس است، خود را اصلاح كنيد.

وي در ادامه اظهار داشت: اين كشورها خيال مي‌كنند كه مي‌توانند نارضايتي ملت‌هاي منطقه، عدالتخواهي‌ها و آزاديخواهي‌ها را مديريت و دوباره بر ملت‌ها مسلط شوند و افراد مورد نظر خود را بر دوش ملت‌ها سوار كنند، اما اشتباه مي‌كنند.

وي خطاب به اين كشورها يادآور شد: اگر گوشه و كنار حركت‌هايي انجام شده است كه براساس آن، خيال مي‌كنيد شرايط به نفع شما است، بايد بدانيد كه آينده نزديك منطقه به نفع ملت‌ها است و به دليل دروغ‌گويي‌هايتان در آينده منطقه هيچ جايگاهي نخواهيد داشت.

رئيس جمهوري با اشاره به قيام عاشوراي حسيني و مقايسه فاسدان و چپاولگران آن زمان با دولت‌هاي فاسد و زورگويان فعلي جهان خاطر نشان كرد: در چنين شرايطي بايد قيام كرد تا فساد و ظلم از زمين برچيده شود و پرچم توحيد در برابر شيطان صفتي برافراشته شود.

رئيس‌جمهوري تاكيد كرد: در مقابل كساني كه بيت‌المال را غارت مي‌كنند و ارزش و احترامي براي مردم و مال و اموال مردم قايل نيستند بايد قيام كرد و اين درسي از مكتب پيامبر(ص) و امام حسين(ع) است.

رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي افزود: حل مشكل امروز جامعه بشري در گرو پيروي از مكتب امام حسين(ع) است.

وي خاطر نشان كرد: اگر اين پيام به ملت‌ها برسد كه قدر عزت، كرامت و آزادگي انسان را بدانند و در مقابل قدرت‌هاي بزرگ بايستند و قيام كنند، ظرف چند ماه قدرت‌هاي بزرگ، صهيونيست‌ها و حاميان آنها از جهان ريشه‌كن خواهند شد.

رئيس‌جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود در جمع پرشور مردم ياسوج با تاكيد بر اهميت و ضرورت ساختن كشور گفت: امروز مهمترين كار در كشور ساختن و سازندگي است و بايد ايران را به بهترين شكل ممكن بسازيم.

احمدي‌نژاد عدالت را اساسي‌ترين شرط لازم براي ساختن كشور توصيف كرد و گفت: ثروت‌ها و فرصت‌هاي كشور بايد عادلانه تقسيم شود و همه جاي ايران بايد با هم و همزمان و براساس عدالت پيشرفت كند و همه مردم به طور مساوي از نعمت‌هاي خداوند بهره‌مند شوند.

رئيس قوه مجريه در ادامه اظهار داشت: امروز ملت، دولت، مجلس و همه كساني كه دلسوز كشور هستند بايد دست به دست هم دهند و به برنامه اشتغال آفريني دولت كمك كنند.

رئيس جمهوري با بيان اين كه دولت امسال اعلام كرده است كه بايد 5/2 ميليون شغل در كشور ايجاد شود، تاكيد كرد: ما مصمم هستيم و همه امكانات را بسيج كرده‌ايم، پاي كار هستيم و تسهيلات و همه زمينه‌هاي لازم را فراهم كرده‌ايم.

رئيس قوه مجريه با تاكيد بر برخورد دولت با كساني كه بين مردم فرق مي‌گذارند و به عبارتي پارتي‌بازي مي‌كنند، گفت: اگر كسي در دستگاه‌هاي اجرايي در كشور باشد كه بين مردم فرق و تبعيض قائل شود و پارتي‌ بازي كند، عضو دولت نيست و مردم بايد گوش او را بگيرند و از گردونه خارج كنند.

بررسي مصوبه‌هاي انجام نشده

رئيس قوه مجريه در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه در سه سفر قبلي هيات دولت به استان كهگيلويه و بويراحمد در مجموع 549 مصوبه در زمينه‌هاي گوناگون به تصويب رسيد،‌گفت: 259 مصوبه از اين تعداد به طور كامل اجرا شده است، 195 مصوبه در مسير اجرا قرار دارد و درخصوص 95 مصوبه هم هيچ كاري صورت نگرفته است.

وي افزود: در جلسه استاني هيات دولت، ابتدا 95 مصوبه‌اي را كه هيچ كاري درباره آن انجام نشده است، بررسي مي‌كنيم تا موانع و مشكلاتي كه بر سر راه اجرايي شدن اين مصوبه‌ها قرار دارد بر طرف شود.

احمدي‌نژاد گفت: در جلسه هيات دولت همچنين تدابير و تصميماتي اتخاذ خواهيم كرد تا مصوباتي كه در مسير اجرا قرار دارند با سرعت و شدت بيشتري پيش بروند.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود، مردم استان كهگيلويه و بويراحمد را از مومن‌ترين و باوفاترين ايرانيان توصيف كرد و گفت: مردم اين ديار از نظر پاكي، شجاعت و سلحشوري شهره تاريخ پرافتخار ايران هستند.

حضور در جمع مردم گچساران

گچساران ـ رئيس جمهوري اسلامي ايران خطاب به دشمنان تأكيد كرد: بهترين راه فراروي شما، همكاري و همراهي با ملت بزرگ ايران است.

به گزارش ايرنا، دكتر احمدي‌نژاد بعدازظهر ديروز در اجتماع باشكوه مردم گچساران در چهارمين سفر استاني دولت به كهگيلويه و بويراحمد افزود: اگر دشمنان بخواهند به بداخلاقي، توهين و بدرفتاري ادامه دهند، ملت ايران آرزوهاي آنها را به گور خواهند فرستاد.

احمدي‌نژاد بار ديگر ايجاد 5/2 ميليون شغل در كشور را مورد تأكيد قرار داد و در ادامه با بيان اينكه در سه سفر قبلي هيأت دولت به شهرستان گچساران در مجموع 201 پروژه براي اين شهرستان تصويب شده است، گفت: در مورد 27 مصوبه هيچ كاري انجام نشده است كه در جلسه استاني دولت مسائل و مشكلات مربوط به اين 27 مصوبه بررسي و برطرف خواهد شد.

رئيس جمهوري همچنين درخصوص احداث مجتمع پتروشيمي در گچساران كه قبلاً قول آن به مردم داده شده بود، گفت: كارهاي مقدماتي مربوط به اين پروژه انجام شده و در آينده نزديك عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.

افتتاح پست برق 132 كيلوولت ياسوج

پست برق 132 كيلوولت ياسوج همزمان با چهارمين سفر استاني رئيس جمهوري و اعضاي هيأت دولت به كهگيلويه و بويراحمد مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

معاون عمراني استانداري كهگيلويه و بويراحمد در مراسم بهره‌برداري از اين طرح، هزينه آن را 67 ميليارد ريال اعلام كرد.

منوچهر حبيبي گفت: با اجراي اين طرح شبكه برق بويراحمد تقويت شد.

افتتاح مركز بستر درماني سي‌سخت

مركز بستر درماني 10 تختخوابي سي‌سخت با حضور مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني به بهره‌برداري رسيد.

اين مركز بستردرماني از مصوبات دور دوم سفر رئيس جمهوري و اعضاي هيأت دولت به كهگيلويه و بويراحمد بود و اعتباري افزون بر 11 ميليارد ريال براي ساخت آن هزينه شد.

بهره‌برداري از پل بزرگ تنگ چويل

بهره‌برداري از پل بزرگ تنگ چويل در شهرستان كهگيلويه و جاده سردو سرهنگ ديروز آغاز شد.

به گزارش ايرنا، در مراسم افتتاح اين دو طرح بشارتي مشاور رئيس جمهوري و رئيس دفتر مناطق محروم نهاد رياست جمهوري و ميرشفيع معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي حضور داشتند.

براي احداث پل 100 متري تنگ چويل كه يكي از پل‌هاي بزرگ كشور به شمار مي‌رود، بيش از هشت ميليارد ريال هزينه شده است.

با بهره‌برداري از اين پروژه دو بخش ديشموك در شهرستان كهگيلويه و بخش صيدون در شهرستان باغملك استان خوزستان از يك محور مناسب برخوردار شدند.

بهره‌برداري از طرح انتقال آب سد كوثر به شهر دوگنبدان

همزمان با دور چهارم سفر هيأت دولت به استان كهگيلويه و بويراحمد، طرح انتقال آب آشاميدني سد كوثر به شهر دوگنبدان (مركز گچساران) و 22 روستاي مجاور آن با حضور وزير نيرو و مسئولان محلي در منطقه سعادت آباد گچساران به بهره‌برداري رسيد.

خط انتقال آب از سد كوثر به شبكه مركز شهرستان 40 كيلومتر طول دارد و سالانه 14 ميليون متر مكعب آب آشاميدني سالم از اين خط به شهر دوگنبدان و 22 روستاي مجاور آن منتقل مي‌شود.

ديدار با مردم باشت

رئيس جمهوري اسلامي ايران در ادامه سفر به استان كهگيلويه و بوير احمد بعدازظهر ديروز به منظور ديدار با مردم شهرستان باشت وارد اين شهر شد.دكتر احمدي‌نژاد در اجتماع مردم شهرستان تازه تاسيس باشت با تاكيد مجدد بر رفع معضل بيكاري، به مردم اين شهرستان قول داد كه تمامي ادارات و نهادهاي دولتي در اين شهرستان مستقر شود.

رئيس‌جمهوري در اجتماع مردم سي‌سخت

رئيس جمهوري اسلامي ايران عشق و محبت را لازمه دستيابي يك ملت به عزت، عظمت و پيشرفت دانست و گفت: مشكلات بشر در طول تاريخ و امروز ناشي از كساني است كه دل‌هايشان خالي از محبت نسبت به مردم است.

محمود احمدي‌نژاد عصر چهارشنبه در ديدار با مردم شهر سي‌سخت، مركز شهرستان دنا با تاكيد بر اينكه بايد همه جاي ايران براساس عدالت، برادري و كار و تلاش ساخته شود، گفت: بايد به گونه‌اي عمل شود كه تمام نقاط ايران به پيشرفت و آباداني رسيده و در قله پيشرفت جهان قرار بگيرد.

وي در ادامه سخنان خود گزارشي از مصوبات سفرهاي گذشته هيات دولت به اين شهرستان ارائه كرد و گفت: دولت مصمم است به گونه‌اي عمل كند كه تمامي اين مصوبات اجرايي شده و در خدمت مردم اين شهرستان قرار گرفته و موجب خوشنودي مردم شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 24 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode