ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 3 آبان 1390     |     کد : 27325

اوقاف بدنبال افزايش مشارکت بيست برابري حافظان در مسابقات

مراسم تجليل از مسئولان کميته‌ها و کارگروه‌هاي ستاد برگزاري بيست و هشتمين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم برگزار شد.

اوقاف بدنبال افزايش مشارکت بيست برابري حافظان در مسابقات
سرپرست سازمان اوقاف اعلان كرد:

مراسم تجليل از مسئولان کميته‌ها و کارگروه‌هاي ستاد برگزاري بيست و هشتمين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم برگزار شد. حجت الاسلام محمدي سرپرست سازمان اوقاف با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبري از دست اندرکاران فعاليت‌هاي قرآني کشور در اين مراسم گفت: يکي از اولويتهاي معاونت فرهنگي سازمان اوقاف ايجاد زمينه و ظرفيت لازم براي مشارکت 20 برابري حافظان و قاريان در مسابقات حفظ و قرائت قرآن کريم است .
افزود: بخشي از مطالبات مقام معظم رهبري از دست اندرکاران فعاليت‌هاي قرآني در زمينه انس با قرآن، توجه به مفاهيم، محتوا و تلاوت و تربيت حافظان قرآن به سازمان اوقاف برمي گردد که در اين زمينه مسئولان و مديران بايد دقيقا برنامه ريزي کنند.
رئيس ستاد عالي مسابقات بين المللي قرآن کريم تجليل از تلاشگران ستاد مسابقات بين المللي را اقدامي ارزنده عنوان کرد و افزود: از حالا بايد خودمان را براي برگزاري مسابقات کشوري و بين المللي در شأن قرآن، اهل بيت (ع) و متناسب با انتظارات مقام معظم رهبري براي سال بعد آماده کنيم.
حجت الاسلام محمدي با بيان اينکه بايد آسيب‌ها و نقاط ضعف هر دوره مسابقات بين المللي شناسايي و برطرف شود افزود: بايد تلاش کنيم ضمن شنيدن انتقادها و پيشنهادها خودمان را براي اجراي هر چه کيفي تر دوره بعدي آماده کنيم.
در اين مراسم از تلاش‌هاي 52 نفر از مسئولان کميته‌ها، روساي کارگروه‌ها و اعضاي فعال کارگروه‌هاي ستاد برگزاري بيست و هشتمين دوره مسابقات بين المللي حفظ و قرائت قرآن کريم با حضور نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف، معاون فرهنگي سازمان و مدير کل بازرسي تجليل شد.
****************** ارتقاي کيفي و کمي مسابقات بين المللي قرآن را دنبال مي‌کنيم
معاون فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه تلاش براي ارتقاي کمي و کيفي مسابقات بين المللي قرآن کريم را در ابعاد مختلف يکي از اولويتهاي اصلي معاونت فرهنگي سازمان اوقاف دانست .
حجت الاسلام احمد شرفخاني در مراسم تجليل از مسئولان کميته‌ها و کارگروه‌هاي بيست و هشتمين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم افزود: مجموعه ارزيابي‌هايي که از بيست و هشتمين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم صورت گرفته حکايت از ارتقاي کمي و کيفي مسابقات قرآن در سطوح مختلف دارد.
وي نرم افزاري شدن داوري مسابقات، دو مرحله اي شدن تلاوت، برگزاري آزمون اوليه، ارتقاي سطح کيفي مقالات قرآني و تغييرات کمي و کيفي در کميته‌ها را از جمله تغييرات سال گذشته در راستاي رشد کمي و کيفي مسابقات دانست.
معاون فرهنگي سازمان اوقاف با اشاره به برگزاري مراسم تقدير گفت: اين مراسم نيز در راستاي تجليل و تقدير از کساني که در جهت ارتقاي کمي و کيفي بيست و هشتمين دوره مسابقات بين المللي کوشيدند برگزار مي شود.


نوشته شده در   سه شنبه 3 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode