ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 مهر 1390     |     کد : 26389

دولت از نخبگان در تأسيس كانون‌هاي بين‌رشته‌اي قرآني

معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور اظهار كرد: نخبگان به صورت خودجوش و با توجه به تخصص‌هايي كه دارند، در صورتي كه كانون‌هاي بين‌رشته‌اي قرآني و علمي ايجاد كنند، ما از آنها حمايت مي‌كنيم.

سلطان‌خواه عنوان كرد: دولت از نخبگان در تأسيس كانون‌هاي بين‌رشته‌اي قرآني
معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور اظهار كرد: نخبگان به صورت خودجوش و با توجه به تخصص‌هايي كه دارند، در صورتي كه كانون‌هاي بين‌رشته‌اي قرآني و علمي ايجاد كنند، ما از آنها حمايت مي‌كنيم.
نسرين سلطانخواه، معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور، در پاسخ به اين سؤال كه اين بنياد چه اقداماتي را براي نزديكي هر چه بيشتر نخبگان به مباحث و موضوعات قرآني كرده است،به ايکنا گفت: بنياد ملي نخبگان معاونتي با عنوان معاونت فرهنگي و امور نخبگان ايجاد كرده است كه برنامه‌هاي فرهنگي را ترتيب داده و برنامه‌هاي دو سال فرهنگي اين بنياد اكنون تهيه و تصويب شده است كه در قالب اين برنامه ارتباطات فرهنگي با نخبگان و استعدادهاي برتر انجام مي‌شود.
وي يكي از برنامه‌هاي انجام شده در همين رابطه را طرح ضيافت انديشه نخبگان كه با همكاري نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها طي تابستان گذشته اجرا شد اعلام كرد و گفت: 300 نفر از نخبگان كشور در اين برنامه شركت داشته‌اند.
خبرنگار ايكنا با اشاره به ظرفيت علمي و فكري نخبگان از رئيس بنياد ملي نخبگان سؤال كرد آيا براي تشويق نخبگان براي ورود به مباحث قرآني و بررسي علمي و بين‌‌رشته‌اي بين رشته‌هاي تخصصي خود و مباحث مطرح شده در قرآن اقداماتي انجام شده است، كه وي پاسخ داد: نخبگان به صورت خودجوش و با توجه به تخصص‌هايي كه دارند كانون‌هاي تخصصي و مراكزي را ايجاد كرده‌اند و در اين زمينه‌ها اقداماتي را انجام مي‌دهند.
وي افزود: اكنون از تعداد اين كانون‌ها اطلاعات دقيقي نداريم ولي نخبگان بايد به صورت خودجوش اين كانون‌ها و مراكز را ايجاد كنند و بعد ما از اين مراكز حمايت مي‌كنيم.


نوشته شده در   پنجشنبه 14 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode