ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 مرداد 1390     |     کد : 23902

تنديس «عمري با قرآن » در دستان 6 پيشكسوت

21 مرداد در دهمين برنامه «مري با قرآن » حجت الاسلام حسين انصاريان ، شهريار بحراني، علي سياح گرجي، بهمن جاهي و طيبه يزدي به عنوان پيشكسوتان، خادمان و هنرمندان قرآني تجليل شد.

21 مرداد در دهمين برنامه «مري با قرآن » حجت الاسلام حسين انصاريان ، شهريار بحراني، علي سياح گرجي، بهمن جاهي و طيبه يزدي به عنوان پيشكسوتان، خادمان و هنرمندان قرآني تجليل شد.
دهمين برنامه "عمري با قرآن" با عنوان تجليل از پيشكسوتان، خادمان و هنرمندان قرآني، در سالن حجاب كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شد.
در اين برنامه كه ، تني چند از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران و چهره‌هاي تقدير شده قرآني سال‌هاي گذشته حضور داشتند؛ از چهره‌هاي قرآني حجت‌الاسلام والمسلمين حسين انصاريان‌(رشته ترجمه و تفسير قرآن)، طيبه يزدي (بانوي فعال قرآني در رشته آموزش)، علي سياح گرجي‌(رشته قرائت قرآن)، بهمن جاهي‌(رشته مديريت قرآني)، محمدرضا صلح‌جو (رشته آموزش قرآن) و شهريار بحراني‌(هنرمند قرآني) تجليل شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسين انصاريان،
خداوند به سبب اهل قرآن بلاها را دور مي‌كند
حجت‌الاسلام والمسلمين حسين انصاريان در اين برنامه در سخناني كوتاه با بيان حديثي از حضرت علي(ع) اظهار داشت: اهل قرآن در حقيقت اهل خدا و بندگان ويژه‌ او هستند و روايتي از امام باقر(ع) در جلد دوم "اصول كافي" آمده است كه مي‌فرمايد: قرآن براي درمان‌ بيماري‌هاي درون و نفس است و انسان با كمك آن متهجد و شب‌زنده‌دار مي‌شود و به حقيقت روزه دست مي‌يابد.
وي افزود: ارزش اهل قرآن اين است كه به سبب آنها باران خداوند بر زمين نازل مي‌شود و خداوند بلاهاي آسماني را به سبب آنها از ملت دور و دشمنان را از يك ملت مي‌راند و انتقام مظلومان را از آنها مي‌گيرد.‌
قاليباف:
آشنا كردن جوانان با فرهنگ قرآن ،بزرگترين توفيق است
محمدباقر قاليباف، شهردار تهران نيز در سخناني كوتاه گفت: قرآن كتابي است كه ايمان و علم و عمل توأمان با هم در آن است و هم مردم عامي از آن بهره مي‌برند و هم اهل علم، عرفان و فلسفه؛ بنابراين آشنا كردن جوانان با فرهنگ قرآن، بزرگ‌ترين توفيقي است كه به مسئولان قرآني داده شده است و بايد اين نعمت بزرگ را قدر بدانيم.
وي بيان داشت: گسترش فرهنگ قرآني در جامعه بزرگ‌ترين قدرداني از اين نعمت است و انتظار مي‌رود كه فرهنگ قرآني در جامعه تبلور عيني پيدا كند.
در پايان اين مراسم، نرم‌افزار "تفسير گويا" اثر حجت‌الاسلام حسين انصاريان رونمايي شد.


نوشته شده در   يکشنبه 23 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode