ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 خرداد 1390     |     کد : 20106

امام خامنه‌اي از مادر 4 شهيد، در پيشوا ديدن كرد

شهيدان محمد، نصرالله و رضا جنيدي در دفاع مقدس و شهيد حاج عبدالحميد جنيدي نيز بر اثر اثرات شيميايي در سالهاي پس از جنگ، به شهادت رسيدند.

اعتدال: شهيدان محمد، نصرالله و رضا جنيدي در دفاع مقدس و شهيد حاج عبدالحميد جنيدي نيز بر اثر اثرات شيميايي در سالهاي پس از جنگ، به شهادت رسيدند.
فرماندار شهرستان ورامين از بازديد سرزده مقام معظم رهبري از بيت شهيدان جنيدي در شهرستان پيشوا خبر داد.
محسن منصوري به مهر گفت: شامگاه يکشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامي به صورت سرزده در بيت مادر چهار شهيد سرافراز انقلاب اسلامي و همسر حجت الاسلام جنيدي امام جمعه مرحوم رودسر حضور يافت و با مادر اين شهيدان والامقام ديدار و گفتگو کردند.
وي افزود: اميد است برکت حضور مقام معظم رهبري به منطقه و محدوده شهرستان پيشوا و شهرستان ورامين نمايان باشد و در آستانه سالروز حماسه تاريخ ساز 15 خرداد 42 باعث شادماني و افتخار مردم منطقه شد.
همچنين حاجيه خانم جنيدي به مهر گفت: رهبر معظم انقلاب شامگاه يکشنبه به صورت سرزده در منزل شهيدان جنيدي حضور يافتند و درگذشت نوه اين خانواده را به مادر شهيدان جنيدي و بازماندگان تسليت گفتند.
وي افزود: حضور رهبر عزيز و سخنان آرامش بخش ايشان در تسلاي خاطر بازماندگان تأثير بسيار زيادي داشت و شور و حال معنوي عجيبي در خانواده و بستگان حاکم شد.
شهيدان محمد، نصرالله و رضا جنيدي در دفاع مقدس و شهيد حاج عبدالحميد جنيدي نيز بر اثر اثرات شيميايي در سالهاي پس از جنگ، به شهادت رسيدند.
هفته گذشته نصرالله فرزند 27 ساله شهيد حاج عبدالحميد جنيدي در اثر برق گرفتگي دار فاني را وداع گفت که رهبر معظم انقلاب براي تسليت از تهران به پيشوا عزيمت کرده و در منزل شهيدان جنيدي حضور يافتند.
مقام معظم رهبري در سالهاي گذشته نيز در منزل اين شهيدان حضور يافته بودند.
فرماندار شهرستان ورامين همچنين گفت: پيگيري براي ديدار عمومي مردم شريف شهرستان ورامين با مقام معظم رهبري در 15 خرداد امسال به مناسبت قيام تاريخي شان در سال 42 انجام شده است.
وي افزود: پيگيري با فرمانداري بوده و جواب نهايي با دفتر مقام معظم رهبري است.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode