ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 فروردين 1390     |     کد : 17890

دعاي جامع آيت الله العظمي مکارم شيرازي براي خادمان طرح تلاوت نور

در پيامي به اولين اجلاس تجليل از فعالان طرح تلاوت نور اصفهان...


در پيامي به اولين اجلاس تجليل از فعالان طرح تلاوت نور اصفهان
آيت‌الله "مكارم‌شيرازي" از مراجع تقليد در پيامي به اولين اجلاسيه تجليل از فعالان طرح تلاوت نور استان اصفهان آورده است: من از خداي بزرگ براي همه شما عزيزان و خادمان قرآني طرح تلاوت نور و جوانان عزيز موفقيت و سربلندي و عزت و سلامت روح و جسم مي خواهم و اميدوارم همواره در سايه قرآن از همه خاطرات جسمي و روحي در امان باشيد.
متن كامل اين پيام به شرح ذيل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
قبل از هر چيز تشكيل اين همايش قرآني را به همه شما عزيزان، مخصوصا به دست اندركاران و مسئولان محترم و همه فعالان و خادمان قرآني و تاليان طرح "تلاوت نور" كه در اين مجلس باشكوه شركت كرده‌اند صميمانه تبريك مي‌گويم و اميدوارم سال بسيار خوبي در سايه لطف خداوند و توجهات حضرت‌ولي‌عصر(ارواحنا فداء) داشته باشيد.
قرآن، كلام نوراني خدا و دستورالعمل جاوداني سعادت بشر و حلقه اتصال تمام مسلمانان جهان است.
در شرائطي كه مسلمانان در برابر هجوم بي‌رحمانه دشمنان احتياج به اتحاد و همبستگي دارند، بهترين راه اين است كه همگي گرد قرآن جمع شوند، اين همان حبل‌‌الله و رشته محكم الهي است كه تمام دل‌ها را به هم مربوط مي‌كند و در آيه شريفه 103 سوره آل‌عمران به آن دعوت نموده و مي‌فرمايد:"واعتصموا بحبل الله جميعا و لا تفرقوا"اعتصام به حبل‌الله همان تمسك عمومي به تعليمات اين كتاب بزرگ است.
اين همان نور و هدايتي است كه در آيات 15 و 16 سوره مائده به آن اشاره فرموده و مي‌گويد:" قَدْ جَاءكُم مِّنَ اللّهِ نُورٌ وَكِتَابٌ مُّبِينٌ "
آري! همه در پرتو هدايت آن از ظلمات پراكندگي و اختلاف و نزاع و كشمكش رهائي مي‌يابند و به سرچشمه نور كه همان برادري و اخوت اسلامي است باز مي‌گردند و از هدايت‌هاي آن به سوي علم و دانش و پيشرفت و تعالي بهره مي‌گيرند.
آشنايي جوانان و نوجوانان به اين كتاب بزرگ، آن‌ها را در برابر تهاجم فرهنگي دشمن و تلاش او براي تخريب مباني اعتقادي و اخلاقي آنان حفظ مي‌كند.
اينجانب به همه فعالان و خادمان و جوانان عزيزي كه در اين همايش باشكوه قرآني شركت كرده‌اند، تبريك مي‌گويم.
من مطمئن هستم كه جوانان عزيز با آشنايي با قرآن و تعليمات حيات بخش اسلام راه سعادت و خوشبختي را مي‌پيمايند و مي‌توانند در آينده افرادي دانشمند و پيشگام و پاك و مؤمن و پرتلاش باشند و به كشورخود كمك كنند.
آري، آينده كشور به دست با كفايت جوانان ساخته مي‌شود به شرط اينكه همواره در سايه هدايت‌هاي قرآن گام بردارند.
همه روز آياتي از قرآن را بعد از نماز صبح بخوانيد و درباره معني آن بينديشيد و محتواي آن را در زندگي خود پياده كنيد تا لذت خوب زيستن و آرامش روح و آسودگي خاطر و پيشرفت و ترقي را بچشيد.
من از خداي بزرگ براي همه شما عزيزان و خادمان قرآني طرح تلاوت نور و جوانان عزيز موفقيت و سربلندي و عزت و سلامت روح و جسم مي خواهم و اميدوارم همواره در سايه قرآن از همه خاطرات جسمي و روحي در امان باشيد.
لازم به ذكر است، اين پيام توسط حجت‌الاسلام والمسلمين"رمضانعلي معتمدي"، مشاور مدير كل و مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان در اولين اجلاسيه خادمان طرح تلاوت نور در "مؤسسه تحقيقات و نشر معارف اهل‌بيت(ع)" قرائت شد.



نوشته شده در   دوشنبه 22 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode