ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 آذر 1395     |     کد : 109032

تقدیر 3 مرجع تقلید از فرزند مرحوم آیت الله العظمی موسوی اردبیلی

بخاطر شکستن مهر و ساماندهی دفاتر پدرشان صورت گرفت ...

بخاطر شکستن مهر و ساماندهی دفاتر پدرشان صورت گرفت
تقدیر 3 مرجع تقلید از فرزند مرحوم آیت الله العظمی موسوی اردبیلی
اعتدال: در پی اقدام شایسته حجت الاسلام سید علی موسوی اردبیلی فرزند مرحوم آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، در شکستن مهر آن مرحوم و ساماندهی دفاتر آن مرجع فقید، که روش جاری بیوت مراجع تقلید پس از فوت آنان است و پس از فوت حضرت آیت الله بروجردی، امام راحل(ره) و یا صاحب جواهر، شیخ انصاری و ... انجام شده و دفاتر این بزرگان تعطیل شده است.
در همین ارتباط سه مرجع تقلید، آیت الله العظمی مکارم شیرازی؛ آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله العظمی نوری همدانی از فرزند آیت الله العظمی موسوی اردبیلی تقدیر کردند.
*  تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از فرزند آیت الله العظمی موسوی اردبیلی
حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن تقدیر از حرکت فرزند مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، خاطرنشان ساختند: شکستن مهر این مرجع تقلید و تعطیلی دفتر ایشان، از برنامه های مناسبی بود که فرزند آن مرحوم انجام داد و این حرکت، از سنت های سلف صالح می باشد.
این استاد برجسته حوزه افزودند: در زمان گذشته نیز پس از فوت حضرت آیت الله بروجردی، امام راحل(ره) و یا صاحب جواهر، شیخ انصاری و ... دفاتر این بزرگان با آن عظمتی که داشتند، تعطیل شد و این حرکت، از سنت های مناسب پیشینیان ماست.
این مفسر قرآن کریم تصریح کردند: امیدواریم سایر عزیزان نیز این سنت حسنه که سبب عظمت مرجعیت می شود را رعایت کنند که خیر دنیا و آخرت در این خواهد بود.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با گرامیداشت شهدای حله و جانباختگان حادثه قطار مشهد و همچنین مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، فاتحه ای را قرائت کردند.

*  با ارسال نامه ای صورت گرفت:
تشکر  آیت الله العظمی سبحانی از فرزند آیت الله العظمی موسوی اردبیلی
حضرت آیت الله سبحانی در نامه ای از حجت الاسلام سید علی موسوی اردبیلی به خاطر شکستن مهر حضرت آیت الله موسوی اردبیلی و اخطار به دفاتر معظم له تشکر کردند.
حضرت آیت الله جعفر سبحانی در نامه ای به حجت الاسلام سید علی موسوی اردبیلی به خاطرشکستن مهرحضرت آیت الله موسوی اردبیلی تقدیر و تشکر کردندکه متن کامل نامه این مرجع تقلید به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر محترم حجت الاسلام جناب آقای سیدعلی موسوی اردبیلی(دامت تأییداته)
با اهدا سلام
مجددا رحلت والد بزرگوار(قدس سره) را به آن عزیز و  کلیه بازماندگان تسلیت می گویم، ‌آنچه که باعث نگارش این نامه شد تشکر لازم از شکستن مهر حضرت والد و اخطار به موقع درباره دفاتر است.
بنده شخصا این اقدام با درایت را به جنابعالی تبریک می گویم، رحم الله الوالد و حفظ الولد.
قم ـ جعفرسبحانی
اول ربیع الاول 1438

*  با ارسال نامه ای صورت گرفت:
قدردانی آیت الله العظمی نوری همدانی از حجت الاسلام موسوی اردبیلی
حضرت آیت الله نوری همدانی طی نامه ای از حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی برای شکستن مهر مرجعیت تقدیر و تشکر کرد.
متن نامه حضرت آیت الله نوری همدانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
محضر محترم جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی اردبیلی
با عرض تسلیت مجدد ارتحال عالم بزرگوار و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی آقای حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی رضوان الله علیه به جنابعالی و منسوبین محترم
لازم دانستم از اقدام به موقع شکستن مهر شریف و ساماندهی دفاتر آن فقید سعید که نشان از درایت و تدبیر جنابعالی دارد تقدیر نمایم.
زادکم الله توفیقاته


نوشته شده در   دوشنبه 15 آذر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode