ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 15 آبان 1395     |     کد : 108266

رشته‌های 38 ساله‌ی جبهه استکبار پنبه شد

دقیقا از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جبهه استکباری صهیونیستی، همه امکانات امپراتوری تبلیغاتی خود را برای جدا کردن ملت ایران از صف انقلاب بسیج کرد و در تمام این دوران‌ها، بیش از همه به نسل‌های بعدی و آینده دل بسته و برای بریدن آن‌ها از صف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

اعتدال/ حسین صابری:  دقیقا از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جبهه استکباری صهیونیستی، همه امکانات امپراتوری تبلیغاتی خود را برای جدا کردن ملت ایران از صف انقلاب بسیج کرد و در تمام این دوران‌ها، بیش از همه به نسل‌های بعدی و آینده دل بسته و برای بریدن آن‌ها از صف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.
اما روز پنجشنبه، 13 آبان، جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش‌آموز ایران، با حضور شورانگیز و فریادهای کوبنده «مرگ برآمریکا»ی خود ««تمام رشته‌های 37 ساله جبهه استکبار را پنبه کردند.
 راهپیمایی ۱۳ آبان سال ۹۵ از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه در سراسر کشور با حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون ، شخصیت های سیاسی و همچنین اقشار مختلف مردم حزب الله با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و مرگ بر «استکبار جهانی» برگزار شد و همزمان در تهران نیز در مقابل لانه جاسوسی آمریکا فریادهای مرگ بر آمریکا به آسمان بلند شد.
این مراسم در تهران با حضور جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان تهرانی در مقابل لانه جاسوسی (سفارت سابق آمریکا در تهران) و خیابان‌های اطراف آن برگزار شد.
نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی بیانیه‌هائی را به صورت جدگانه در ارتباط با ۱۳ آبان و اهمیت مبارزه با استکبار به سردمداری آمریکا قرائت کردند.
در ادامه این مراسم یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مداحی پرداخت و پس از آن سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود خود گفت: با بیان اینکه ۱۳ آبان سالروز آفرینش یک حماسه باشکوه جاودان در تاریح اسلام و ایران و در فراز عظمت ملت بزرگ ایران است، گفت: ۱۳ آبان حماسه‌ای بی‌نظیر و استثنایی است که ریشه‌های شجره خبیثه استعمار آمریکا از ایران بزرگ از بین رفت.


نوشته شده در   شنبه 15 آبان 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode