ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 مهر 1395     |     کد : 107192

طرح خانه قرآنیان با بیش از 2000 خدمات رفاهی

فردا، در گردهمائی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی، از طرح «خانه قرآنیان» با بیش از 2000 خدمات رفاهی، برای خدمات رسانی به جامعه قرآنی رونمائی می‌شود.

فردا، در گردهمائی مدیران مؤسسات قرآنی، رونمائی می‌شود
طرح خانه قرآنیان با بیش از 2000 خدمات رفاهی

فردا، در گردهمائی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی، از طرح «خانه قرآنیان» با بیش از 2000 خدمات رفاهی، برای خدمات رسانی به جامعه قرآنی رونمائی می‌شود.
این طرح بزرگترین طرح خدمات جامعه قرآنی است که از این پس همه اساتید، مربیان قرآنی، مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی، پیشکسوتان قرآنی، قرآن‌آموزان و هنرمندان قرآنی از بیش از 2000 خدمات رفاهی این طرح بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، دبیر اجرائی ستاد طرح خانه قرآنیان گفت: سازمان دارالقرآن خانه کارگر پیرو تفاهم نامه با مراکز مختلف رفاهی  آماده خدمات رسانی به جامعه قرآنی می باشد .
وی گفت: این خدمات شامل استراحتگاه ها و آپارتمان‌های اقامتی در شهرهای مشهد ، شیراز ، لنگرود ، اصفهان ، تبریز ، سرعین و ... ، استخر ها، سینماها، شهر بازی‌ها و مراکز درمانی نظیر دندانپزشکی‌ها، آزمایشگاه‌ها، بیمه تکمیلی، آموزشگاه‌های علمی می‌باشد .
وی افزود : این گردهمائی با حضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، سازمان تأمین اجتماعی  و مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی تشکیل می‌شود.
در این گردهمائی از کارت از کارت عضویت خانه قرآنیان رونمائی می‌شود و از این پس جامعه قرآنی می توانند با داشتن کارت خانه قرآنیان بیش از ۲۰۰۰ خدمت رفاهی، تفریحی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، حقوقی رایگان و با تخفیف ویژه در سراسر کشور بهره مند شوند. همچنین جهت توانمندسازی مراکز و مؤسسات قرآنی کارت اعتباری ۵۰۰ میلیون ریالی جهت تجهیز مراکز و مؤسسات قرآنی فراهم شده است که همه این مراکز می توانند ضمن اراده ضمانت‌های لازم جهت دریافت آن اقدام نمایند.
این گردهمائی فردا، پنجشنبه 8 مهر ماه 95 از ساعت 9:30 لغایت 14 در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، همراه با قدردانی از 3 پیشکسوت قرآنی (حافظ، قاری و مفسر) همچنین اجرای موسیقی قرآنی توسط حسن خانچی برگزار می‌گردد .
 


نوشته شده در   چهارشنبه 7 مهر 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode