ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 شهريور 1395     |     کد : 106105

راه‌اندازی «پایگاه قرآنی» توسط رژیم صهیونیستی!

پروژه رژیم صهیونیستی برای راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی «قرآن‌نت» باعث سوء‌ظن‌ها و انتقادهای فراوانی از سوی علمای مسلمان شده است.

در تازه‌ترین ترفند جاسوسی رژیم صهیونیستی صورت گرفت
راه‌اندازی «پایگاه قرآنی» توسط رژیم صهیونیستی!

پروژه رژیم صهیونیستی برای راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی «قرآن‌نت» باعث سوء‌ظن‌ها و انتقادهای فراوانی از سوی علمای مسلمان شده است.
به گزارش پایگاه خبری «New Statesman»، این طرح که قرار است تا دو ماه آینده راه‌اندازی شود، سوء‌ظن‌ها و انتقادهای علمای اسلامی را برانگیخته است.
 «قرآن‌نت» پروژه‌ای است که توسط «اوفر گروسبارد»، یک استاد دانشگاه مناطق اشغالی و ۱۵ نفر از شاگردان عرب وی طراحی شده است.
به ادعای گروسبارد، در این پروژه از قرآن به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده می‌شود و به دنیای اسلام و غرب کمک می‌کند تا همدیگر را درک کنند.
وی ادعا می‌کند: هر کسی می‌تواند در قرآن‌نت که وب‌سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی میزبان آن خواهد بود؛ پاسخ قرآنی سؤالات آموزشی خود را پیدا کند!
گروسبارد با اذعان به این که علمای اسلامی نگرانند این سایت تبدیل به پایگاهی برای جاسوسی صهیونیست‌ها شود، می‌گوید: آیا ممکن نیست یک یهودی به قرآن کریم احترام بگذارد و از آن استفاده کند و یک یهودی باقی بماند؟
علما و فقهای مسلمان معتقدند تأسیس پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن‌نت ادامه تلاش‌های رژیم اشغالگر قدس برای تحریف قرآن کریم و جاسوسی از مسلمانان است.
همه این ادعاها درحالی است که چندی پیش دانشکده صهیونیستی «شنکار»، یک دامن زنانه منقوش به آیات قرآن را که توسط یکی از دانشجویان طراحی شده بر روی صفحه اینترنتی خود در فیس بوک قرار داد و این دانشکده در بیانیه خود اعلان کرد: حمایت کامل و غیر مشروط از آزادی هنری دانشگاهی را اعلام می کنیم و هر گونه تعصبی را محکوم می‌نماییم!


نوشته شده در   دوشنبه 1 شهريور 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode