ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395     |     کد : 102829

مهمترین دلائل انتخاب مصلی برای میزبانی مسابقات بین المللی قرآن

شرایط مصلی امام (ره) برای میزبانی علاقه‌مندان به حضور و شنیدن تلاوت‌های قرآنی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم فراهم است.

رئیس ستاد عالی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تشریح کرد
مهمترین دلائل انتخاب مصلی برای میزبانی مسابقات بین المللی قرآن
شرایط مصلی امام (ره) برای میزبانی علاقه‌مندان به حضور و شنیدن تلاوت‌های قرآنی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم فراهم است.
رئیس ستاد عالی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت: رفت و آمد سریع‌تر و دسترسی آسان تر مردم به مصلای امام خمینی (ره) از جمله مهمترین دلائل انتخاب ما برای برپائی این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلی بود.  
رئیس ستاد عالی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به خبرگزاری صدا و سیما گفت: رفت و آمد سریع‌تر و دسترسی آسان تر مردم به مصلای امام خمینی (ره) از جمله مهمترین دلایل انتخاب ما برای برپایی این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلی بود.  
حجت الاسلام محمدی افزود: ظرفیت و امکانات جانبی مصلی نسبت به دیگر اماکن برای حضور مردمی بیشتر فراهم است و امیدواریم شاهد استقبال پرشور مردمی از این رویداد بزرگ قرآنی باشیم.      
   
* شرایط و امکانات لازم
برای میزبانی 5 هزار نفر
فراهم شده
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز با اشاره به استقبال مردم برای بهره‌مندی از آیات الهی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال‌های گذشته گفت: امسال شرایط و امکانات لازم برای میزبانی روزانه 5 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم فراهم شده است.

* مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور
حسن ربیعی با اشاره به  مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور در برگزاری مسابقات قرآن کریم گفت: استاندار تهران به عنوان رئیس ستاد معین برگزاری این مسابقات ظرفیت‌های اجرائی استان تهران، همچنین شهردار تهران ظرفیت‌های شهرداری را برای فضاسازی شهری، تبلیغات و اطلاع‌رسانی مهیا کرده‌اند تا زمینه حضور هر چه بیشتر مردم را در این مسابقات فراهم کنند.

* تبلیغات و اطلاع‌رسانی این  دوره از مسابقات
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف اظهار داشت: رسانه ملی به صورت ویژه در شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی شرایط بسیار خوب و مناسبی را برای اطلاع‌رسانی ایجاد کرده است و دیگر دستگاه‌ها، نهادها و تشکل‌های قرآنی نیز برای برگزاری بهتر سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشارکت دارند.
وی درباره تبلیغات و اطلاع‌رسانی این  دوره از مسابقات بین‌‌المللی قرآن کریم گفت: امسال به طور خاص از همه شبکه‌های تلویزیونی درخواست کرده‌ایم با توجه به برنامه‌هائی که دارند، فعالیت‌ها قرآنی مسابقات را در قالب‌های متفاوت پوشش دهند و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی، اتحادیه رادیو تلویزیون‌های کشورهای اسلامی نیز مشارکت فعال خواهند داشت.
* تفاوت‌های این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با دوره‌های قبل
ربیعی درباره تفاوت‌های این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تصریح کرد:‌ مکان برگزاری این مسابقات در مصلای امام خمینی (ره) است، ما سال‌ها این مسابقات را در حسینیه ارشاد و سپس سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌کردیم و شاهد استقبال مردم برای حضور در مسابقات بودیم، بنابراین امسال مصلای امام خمینی را انتخاب کرده‌ایم زیرا با  ظرفیت‌ پذیرش بالا و دسترسی آسانتر آن برای عموم مردم، پیش‌بینی می کنیم روزانه میزبان بیش از 5 هزار نفر از شهروندان و مشتاقان قرآن باشیم.


نوشته شده در   سه شنبه 21 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode