ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1395     |     کد : 102472

رونمائی از جدیدترین فن‌آوری‌ها، در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

معاون کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از فراهم شدن زیر ساخت‌های فنی، راه اندازی اینترنت پر سرعت و رونمائی از امکانات جدید نرم افزار داوری مسابقات بین المللی قرآن در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد.

معاون کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از فراهم شدن زیر ساخت‌های فنی، راه اندازی اینترنت پر سرعت و رونمائی از امکانات جدید نرم افزار داوری مسابقات بین المللی قرآن در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد.
به گزارش اعتدال به نقل از ستاد برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، علیرضا ترکی با اشاره به برگزاری این مسابقات (22 تا 28 اردیبهشت) اظهار داشت: ما در سه زمینه اصلی برای برگزاری با شکوهتر مسابقات قرآن کریم در حال فعالیت هستیم، که بحث نرم افزار، شبکه اینترنت، سخت افزار و پشتیباتی از سخت افزارهای محیط از جمله آن‌هاست.
وی افزود: امیدواریم در بخش اینترنت حجم مناسب و بسیار خوبی ازاینترنت پرسرعت را برای سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم فراهم کنیم و آن را در اختیارشرکت کنندگان، خبرنگاران و رسانه‌های داخلی و خارجی قرار دهیم.
معاون کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اشاره به لزوم تجهیز سالن مصلی به زیر ساخت‌های شبکه‌ای یادآور شد و گفت: درحال حاضر برخی از زیر ساخت‌های مورد نیاز شبکه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) وجود دارد، اما به هر حال لازم است که زیر ساخت‌های جدیدی در این زمینه ایجاد و جایگزین شود.
ترکی تأکید کرد: تلاش ما این است که در حد امکان از سخت افزارهای موجود داخلی استفاده کنیم تا در حقیقت ضمن صرفه جوئی در هزینه‌ها، کار را به نحو شایسته‌ای پیش ببریم.
معاون کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: در این چارچوب، آخرین تغییرات در آئین نامه‌های مسابقات بین المللی قرآن مدنظر قرار گرفته است و در نرم افزار جدید محاسباتی، امکاناتی برای داوران قرآنی لحاظ کرده‌ایم.  
ترکی، درخصوص رونمائی از ویژگی‌های جدید نرم افزار تصریح کرد: این امکانات جدید در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم رونمائی خواهد شد و می‌تواند امتیازات فرد شرکت کننده در مسابقه را بدون اینکه چهره وی برای داوران مشخص باشد بررسی و مورد محاسبه قرار دهد.
وی با اشاره به ابتکارات و نوآوری‌های فناوری در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قران کریم گفت: در بحث نمایشگرها و ارائه صدای شفاف و واضح توسط دستگاه‌های صوتی و تصویری در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با شرکت‌های فعال و مطرح در حال مذاکره و رایزنی هستیم.
ترکی یادآور شد: با توجه به اینکه امسال نخستین بار، این امر مهم بر عهده ما گذاشته شده است امیدواریم بتوانیم تصویری واضح و صدائی شفاف از سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را به مردم ارائه کنیم.


نوشته شده در   يکشنبه 12 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode