ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 فروردين 1395     |     کد : 101897

نماینده روشندل ایران، فاتح قله حفظ بانوان 20 کشور مسلمان

نماینده روشندل ایران، فاتح قله حفظ بانوان 20 کشور مسلمانبانوی روشندل حافظ کل قرآن اظهار داشت: هنگامی که اعلام شد که پنج سئوال پرسیده خواهد شد بنده با توسل به پنج تن، هر یک از سئوالات را به یکی از این بزرگان توسل کردم و براحتی پاسخ دادم.

در رقابت‌هاى بین‌المللى بانوان در اردن صورت گرفت
نماینده روشندل ایران، فاتح قله حفظ بانوان 20 کشور مسلمانبانوی روشندل حافظ کل قرآن اظهار داشت: هنگامی که اعلام شد که پنج سئوال پرسیده خواهد شد بنده با توسل به پنج تن، هر یک از سئوالات را به یکی از این بزرگان توسل کردم و براحتی پاسخ دادم.
امسال سما بابایی، حافظ روشندل قرآن به عنوان نماینده کشورمان در رشته حفظ کل قرآن به یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن(21 تا 26 فروردین 95) اعزام شد.
دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد و هاجر مهرعلیان، نماینده ایران در این مسابقات رتبه پنجم رشته حفظ کل قرآن همراه با تفسیر  را کسب کرد.
امسال نیز بخش رقابت بانوان در مسابقات بین‌المللی بانوان حافظ در اردن، از ۲۱ تا ۲۶ فروردین‌ با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد. و سماء بابایی، بانوی روشندل حافظ قرآن ایرانی، به عنوان نماینده بانوان حافظ ایران، قله این رقابت‌ها را فتح و رتبه نخست آن را کسب کرد.
و مراسم اختتامیه مسابقات قرآن اردن ۲۶ فروردین در شهر امان برگزار شد.
* تجلیل سفیر ایران
از بانو بابائى
مراسم تجلیل از این باوی فاتح، در کشور میزبان، با حضور اعضا و خانواده دیپلمات‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در محل نمایندگی امان برگزار شد.
سفیر ایران ضمن تبریک افتخار آفرینی شایسته نماینده کشورمان حضور درخشنده وی را در این دور از مسابقات مایه مباهات و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
 فردوسی پور در ادامه نقش تعالیم عالیه قرآن در تقویت وحدت اسلامی و رشد و تعالی جوامع اسلامی را برشمرد و  نقش دیپلماسی قرآنی را در همسوئی فرهنگ‌ها و ملل دنیای اسلام ستود.
یازدهمین دور از مسابقات قران کریم در اردن با مشارکت شرکنندگان بیست کشور اسلامی از 21 تا 26 فروردین 1395 در امان پایتخت اردن در رشته حفظ کامل و قرائت و تجوید برگزار شد. 
سما بابائی شرکت کننده روشندل کشورمان که در رشته حفظ کامل در این دور از مسابقات شرکت کرده بود، با اشاره به اینکه یک ماه قبل از حضورش در مسابقات از طریق سازمان اوقاف و امور خیریه کشورمان مطلع شده، با وجود عدم برخورداری از تجربه مسابقات خارج از کشور توانسته است از رقبای خود پیشی بگیرد.
* با توسل به پنج تن، هر پنج سوال را براحتی پاسخ دادم 
بابائی برتری خود را در شرایط دشوار مسابقات اردن در نتیجه الطاف الهی و قران کریم دانست و از همراهی، دلگرمیها وتشویق اعضاء بویژه جمع خانوادگی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در امان تقدیر و تشکر کرد. وی اظهار داشت هنگامی که اعلام شد که پنج سئوال پرسیده خواهد شد بنده با توسل به پنج تن، هر یک از سئوالات را به یکی از این بزرگان توسل کردم و براحتی پاسخ دادم.
* آشنائی اندک از باوی حافظ قرآن «سما بابائی»
سما بابائی حافظ کل قرآن کریم و کارشناس ارشد علوم و قرآن و حدیث  می باشد که حفظ قرآن کریم را از سن 8 سالگی با بهره گیری از قرآن بریل شروع کرده و ظرف مدت 4 سال به موفقیت کامل دست یافته است و تشویق خانواده به ویژه مادر خود را در کسب این موفقیت بسیار مهم می داند.

سماء بابائی، بانوی روشندل حافظ قرآن، که در مرحله نهائی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ایران در رشته حفظ کل در بخش بانوان با نمره ۸۵.۶۱ حائز رتبه ممتاز شد. و به عنوان نماینده بانوان حافظ ایران در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن «الهاشمی» اردن، ویژه بانوان شرکت کرد و با تلاوت بدون اشکال خود، قله این رقابت‌ها را فتح و رتبه نخست آن را کسب کرد.
این حافظ روشن دل دیروز صبح از طریق فرودگاه بین‌المللی امام وارد تهران شد و مورد استقبال بانوان مسئول در سازمان اوقاف و
امور خیریه قرار گرفت.
یادآوری می‌شود: مسابقات بین‌المللی قرآن اردن ویژه آقایان نیز پنجم تا یازدهم تیرماه سال جاری در این کشور برگزار خواهد شد و «محمود باباخان»، نماینده کشورمان در رشته حفظ 20 جزء در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.


نوشته شده در   جمعه 27 فروردين 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode