ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394     |     کد : 93933

جلسه هماهنگی مسئولین هیآت مذهبی بانوان شهرستان مرند برگزار شد

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی مرند از برگزاری جلسه هماهنگی وتبادل نظر برای مسئولین هیآت مذهبی بانوان شهرستان مرند در صبح روز ۲۵شهریور ۹۴ خبر داد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی مرند از برگزاری جلسه هماهنگی وتبادل نظر برای مسئولین هیآت مذهبی بانوان شهرستان مرند در صبح روز ۲۵شهریور ۹۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی اذربایجان شرقی، سید رحیم حسینی کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی مرند صبح امروز ۲۵ شهریور ۹۴ با اعلام این خبرگفت: به منظور هماهنگی وتبادل نظر در خصوص دهه ولایت ونیز فرا رسیدن ایام محرم حسینی جلسه یی به همین منظور وبا حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرند، رئیس شورای هِیئات مذهبی ونیز کانون مدّاحان شهرستان وکارشناس فرهنگی وتشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی، در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در آغاز این نشست حجت‌الاسلام جلیل پورتقی رئیس تبلیغات اسلامی مرند طی سخنانی گفت: در سایه مکتب اهل بیت علیهم السلام ایام عاشورا هر سال با رونق بیشتری برگزار می‌شود و از این مائده آسمانی که شهادت امام حسین علیه‌السلام و اصحابش است، باید کل دین ترویج بشود، زیرا پیامبر صلی الله علیه وآله فرمودند: من از حسینم و معنای این جمله آن است که مکتب من در سایه خون امام حسین علیه‌السلام باقی می‌ماند.

رئیس تبلیغات اسلامی مرند افزود: در مکتب اهل بیت علیهم السلام اصل تقواست که باید عزاداریهای ما از هرگونه گناه دور باشد، در مکتب اهل بیت علیهم السلام دروغ و غلو جایی ندارد که باید عزاداری‌ها نیز این گونه باشد، در مکتب اهل بیت علیهم السلام عقل و احساسات و شور و شعور و منطق و فریاد در کنار هم هستند که باید عزاداری‌های ما نیز این گونه باشند.

وی تاکید کرد: در هیآت مذهبی اخلاق و سعه صدر و وحدت و دوری از تفرقه مورد توجه قرار گیرد و در عزاداری‌ها نیز باید از هر حرکتی که سبب تفرقه، بداخلاقی، تبعیض، اسراف، آزار دیگران، تضییع حق همه اقشار شرکت کننده در عزاداری دوری شود.

وی خطاب به مداحان گفت: برای مداحی هم آموزش دیدن لازم است. مداحان هم باید آگاهی و اطلاعات لازم را داشته باشند و مداحان اهل بیت سرمایه عظیمی در دست دارند که باید در حفظ آن کوشا باشند.

درادامه آگاهی بخشی در مورد پیشگیری از اعتیاد  ومضرات آن برای خانواده ها ونیز  جلوگیری از اسراف آب به‌عنوان سرمایه حیات انسان  توسط هیات مذهبی ومداحان  را مورد توجه وتاکید قرار دادند

در ادامه این جلسه  التفات صالحی رئیس شورای هیآت مذهبی وکریم پور جانشین کانون مدّاحان شهرستان مرند در خصوص مسائل ومشکلات موجود سخنرانی کردند.


نوشته شده در   جمعه 27 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode