ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1402     |     کد : 203131

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌ شرقی:

نقش زنان و مادران ایرانی در حماسه آفرینی مردم در انتخابات را نباید نادیده گرفت

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌ شرقی با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اظهار کرد:

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌ شرقی با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اظهار کرد: در این بین نقش زنان، مادران و دخترانی که عرصه خانواده کار و جامعه را به میدان مقدس تبیین و مجاهدت تبدیل کرده و از هیچ حرکت و تلاشی دریغ نکردند را نمی‌شود نادیده گرفت.

زهرا کوهی مدیر کل امور زنان و خانواده استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای اظهار کرد: بار دیگر ترنم نصرت الهی در اجتماع و مشارکت عمومی یک ملت خود را نشان داد، نصرتی که با همت ۲۵ میلیون نفر از مردم این سرزمین خط بطلانی بر تمامی حیله ها و و نیرنگ‌های دشمنان خارجی و داخلی کشید و پروژه یک ساله تحریم انتخابات را ناکام گذاشت.

وی افزود: این مشارکت بیش از ۴۰ درصدی در سخت‌ترین شرایط زندگی مردم و تحت شدیدترین تحریم‌های دشمنان این امت و انقلاب صورت گرفت و نشان داد که این صفوف کانهم بنیان مرصوص ملت است که نظام را پابرجا نگه می‌دارد و نصرت الهی را به ارمغان می‌آورد.

وی تاکید کرد: در این بین نقش زنان ،مادران و دخترانی که عرصه خانواده کار و جامعه را به میدان مقدس تبیین و مجاهدت تبدیل کرده و از هیچ حرکت و تلاشی دریغ نکردند را نمی‌شود نادیده گرفت، عزیزانی که از هر سو همت کردند تا میل و اراده به تغییر را از درون خانواده آغاز کرده و به پهنای جامعه و تاریخ تداوم دهند، آنان که سختی و دشواری درون خانواده و همراهی با پدر همسر و  فرزندان را در این شرایط حساس و سخت به جان خریدند.

کوهی گفت: اداره کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی ضمن تشکر از مردم عزیز ایران و تمامی دست‌اندرکاران انتخابات،از تمامی خانواده‌ها پدران ،مادران، دختران و پسران و دغدغه مندان میدان تبیینِ استان عزت و غیرت، آذربایجان شرقی تشکر کرده و برای این امت ایام پرافتخاری را از خداوند متعال مسئلت می‌دارد.


نوشته شده در   سه شنبه 15 اسفند 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode