ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 آذر 1402     |     کد : 202472

مهرواره بانور؛

بستری برای جهاد بانوان دغدغه مند در عرصه تبیین

حجت الاسلام حسینی ضمن اشاره به موفقیت‌های بانوان استان آذربایجان شرقی در بانور ۱، از بانوان دغدغه‌مند در عرصه عمل به فرامین رهبری دعوت کرد تا در دومین مهرواره بانور با جهاد تببین، شرکت کنند.

حجت الاسلام حسینی ضمن اشاره به موفقیت‌های بانوان استان آذربایجان شرقی در بانور ۱، از بانوان دغدغه‌مند در عرصه عمل به فرامین رهبری دعوت کرد تا در دومین مهرواره بانور با جهاد تببین، شرکت کنند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مهرواره بانور ۱، گفت: این مهرواره که به صورت مسأله محور در سال گذشته شکل گرفت و بانوان بزرگوار در سراسر کشور عزیزمان ورود پیدا کردند و سعی می‌کردند مسائلی که در محلات خود بود را حل کنند.

تجربه موفق بانور در استان آذربایجان شرقی

وی به تجربه موفق مهرواره بانور ۱ در استان آذربایجان شرقی پرداخت و خاطرنشان کرد: بانوانی که از این طریق در برنامه مهرواره بانور حضور پیدا کردند، کارهای خیلی خوب و مؤثری را شکل دادند؛ مخصوصاً در استان ما با ورود موفقی که داشتند، توانستند خیلی از مسائل محلات خود را با دست خود و با کمک و همیاری اهالی محله حل کنند.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی در تبیین دومین مهرواره بانور ابراز داشت: اغلب بانوانی که در مهرواره بانور ۱ شرکت کرده بودند شریکة الامام ها و یا بانوانی بودند که مرتبط با سازمان تبلیغات بودند؛ اما این مهرواره گستره بیشتری پیدا کرده و همه بانوان می‌توانند حضور پیدا کرده و نقش آفرینی کنند.

جهاد تبیین بانوان در مهرواره بانور

وی جهاد تبیین را محور فعالیت‌ها در دومین مهرواره بانور عنوان و افزود: افراد به صوت انفرادی و یا گروهی و شبکه محور می‌توانند در این جهاد تبیین به ایفای نقش بپردازند.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: دغدغه‌ای که امروزه بیشتر بانوان آن را دارند و برای آن تلاش می‌کنند، این است که بتوانند فرمان رهبر معظم انقلاب را به نحوی اجرایی کنند و این مهرواره زمینه و بستر بسیاری خوبی است که ورود کنند و مسائل مختلف را با همکاری بانوان به سر انجام برسانند.

گفتنی است، مهرواره بانور پویشی ملی است برای قیام بانوان مسجدی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی که نیاز به کنشگری این قشر وجود دارد. سال گذشته نخستین مهرواره بانور با رویکرد گره‌گشایی بانوان در حوزه زنان و خانواده برگزار شد. مجموعاً در سراسر کشور بیش از ۳۳ هزار نفر شرکت کردند.

دومین مهرواره بانور از ۲۸ آبان ماه همزمان با ولادت حضرت زینب (س) آغاز شده و تا ۱۳ دی‌ماه سال جاری و مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت؛ این دوره با رویکرد جهاد تبیین در حال برگزاری است. ضمن تولید محتوا برای کنشگران بانو، از آن‌ها خواسته شده تا که در قالب‌ها و بسترهای مختلف به این فریضه قطعی بپردازند.

علاقه مندان و بانوان فعال برای شرکت در این مهرواره می‌توانند کلمه «بانور» را به سامانه ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ ارسال کنند.


نوشته شده در   دوشنبه 20 آذر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode