ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 9 آذر 1402     |     کد : 202391

راه‌اندازی ۷۲ کانون فرهنگی هنری ویژه بانوان در آذربایجان‌شرقی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، از راه‌اندازی ۷۲ کانون فرهنگی هنری تخصصی ویژه بانوان در استان با هدف تقویت و انسجام بخشی به فعالیت این کانون‌ها در موضوع زن و خانواده و گسترش فعالیت بانوان مسجدی خبر داد.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، از راه‌اندازی ۷۲ کانون فرهنگی هنری تخصصی ویژه بانوان در استان با هدف تقویت و انسجام بخشی به فعالیت این کانون‌ها در موضوع زن و خانواده و گسترش فعالیت بانوان مسجدی خبر داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، مرتضی شفیعی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، هفتم آذرماه، در جمع خبرنگاران، مجموع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را یک‌هزار و ۴۴۱ مرکز اعلام کرد و گفت: در این کانون‌ها ۷۰ هزار نفر از جوانان و نوجوانان عضو هستند که از این نظر نیز نسبت به آمارهای سال گذشته رشد چهار برابری را شاهد هستیم.

وی همچنین از راه‌اندازی ۷۲ کانون فرهنگی هنری تخصصی ویژه بانوان در آذربایجان‌شرقی با هدف تقویت و انسجام‌بخشی به فعالیت این کانون‌ها در موضوع زن و خانواده و گسترش حضور بانوان در مساجد خبر داد و افزود: این کانون‌ها برای دختران دهه هشتادی تدارک دیده شده است که استقبال از آن طی چند ماه اخیر بسیار خوب بوده است و بر تقویت آن تأکید داریم.

شفیعی، توسعه کتابخانه در مساجد را از اولویت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی مطرح کرد و گفت: هم اکنون ۶۰۰ مسجد استان دارای کتابخانه است که بیش از ۲۵۰ باب از آنها مخزن کتابخانه دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی مسجد محوری و مردم محوری در فعالیت‌های فرهنگی و هنری و خلاقیت و نوآوری در فعالیت‌های مسجدی را سیاست اصلی این ستاد بیان و اظهار کرد: تلاش می‌شود همه امور فرهنگی و هنری در مساجد به مردم سپرده شود و ستاد نقش تسهیل‌گری ایفا کند.

وی انعقاد ۲۷ تفاهم نامه همکاری با سازمان‌ها و نهادها، برگزاری رویداد همبستگی با کودکان غزه، سلسله جشن‌های کتاب و کتابخوانی با عنوان محراب اندیشه، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی دوره‌های آموزشی متنوع، تکریم هنرمندان مسجدی و انقلابی، جشنواره عکس محرم و اجرای طرح تابستانی برای کودکان و نوجوانان را از مهمترین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در سال جاری برشمرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 9 آذر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode