ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 فروردين 1403     |     کد : 203473

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

خانواده، محور اصلی در مباحث مربوط به جوانی جمعیت است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در بحث جوانی جمعیت، خانواده در حاشیه نبوده بلکه در محور قرار دارد، اظهار کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در بحث جوانی جمعیت، خانواده در حاشیه نبوده بلکه در محور قرار دارد، اظهار کرد: فرزندآوری، آسیب‌های اجتماعی، افزایش طلاق، مهاجرت جوانان و... نیز از جمله بخش‌های مختلف مطرح در بحث جوانی جمعیت است.

زهرا کوهی، سه شنبه، ۲۹ فروردین‌ ماه، در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد جایزه ملی و استانی جمعیت در تبریز، گفت: برای ترویج فرزند آوری و توجه به افزایش جمعیت جوان، رویداد ملی جمعیت در استان برای دومین بار برگزار می‌شود. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: رویداد جایزه ملی جمعیت، نخستین رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت است که در راستای فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، اواخر اردیبهشت ماه سال‌جاری همزمان با هفته ملی جمعیت در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد شامل هفت بخش نخبگان، رسانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌ها، مدیران، موسسات مردمی و شرکت‌ها است.

کوهی اظهار کرد: رسانه‌های استان در تولید و انتشار محتواهای مرتبط با جوانی جمعیت و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و ازدواج می‌توانند کمک کننده باشند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در بخشی از این طرح نیز در تلاشیم تا شاهد ایران قوی، اثرگذار و درحال پیشرفت در دنیا باشیم که یکی از مباحث آن بحث فرزندآوری است، ادامه داد: در این طرح وظایف مختلفی برای دستگاه‌ها و موسسات در نظر گرفته شده، اما نکته مهم این است که هر فرد در جایگاه خود به جمله «سهم من از جوانی ایران چیست؟» توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: مشکلات فرهنگی و اقتصادی عوامل اصلی عدم فرزندآوری خانواده‌ها است که به همین دلیل تعداد موالید در استان سیر نزولی پیدا کرده‌است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اعضای ارگان‌های مربوطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این رویداد و جوانی جمعیت در استان ارائه دادند.


نوشته شده در   پنجشنبه 30 فروردين 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode