ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403     |     کد : 203562

استاندار آذربایجان شرقی:

جامعه‌ سالم در گرو تبیین و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای داشتن جامعه‌ای سالم و غلبه بر چالش‌های فرهنگی و اجتماعی، هیچ راهی جز تبیین و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) نیست و فعالان قرآنی در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای داشتن جامعه‌ای سالم و غلبه بر چالش‌های فرهنگی و اجتماعی، هیچ راهی جز تبیین و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) نیست و فعالان قرآنی در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

مالک رحمتی در مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان موسسه قرآن و عترت نور تبریز، گفت: از همه خادمان با اخلاص قرآن که در طول نزدیک به سه دهه، این مجموعه را سر پا نگه داشته‌اند و هزاران انسان قرآنی تربیت کرده‌اند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی افزود: همچنین از خانواده‌هایی که فرزندان خود را به چنین مجموعه‌هایی سوق می‌دهند و با تعالیم قرآن، آنها را در زندگی بیمه می‌کنند تشکر می‌کنم. به طور قطع فردی که در کودکی با مفاهیم قرآن آشنا می‌شود جزو موفق‌ترین افراد جامعه خواهد بود، چراکه قرآن کلام خدا، معجزه پیامبر و کتاب زندگی است و اگر در فکر و ذهن فردی جاری و ساری باشد یقیناً آن فرد، انسان موفقی خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در فعالیت‌های دینی و فرهنگی، اخلاص و خلوص نیت، حرف اول و آخر را می‌زند، افزود: تلاش‌های دشمنان برای شبهه‌افکنی در بین جوانان و نوجوانان است. اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم و بر چالش‌های فرهنگی و اجتماعی غلبه کنیم هیچ راهی جز تبیین و ترویج معارف قرآن و اهل بیت نیست و افتخار این مجموعه این است که نسبت به این دو امانت گران‌بهای پیامبر اسلام اهتمام ویژه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی گفت: فعالان و خادمان قرآن، تکلیف مضاعف دارند که در مقابل بسیاری از انحرافات بایستند.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 11 ارديبهشت 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode