ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 اسفند 1402     |     کد : 203148

استاندار آذربایجان شرقی:

دنیا شاهد حضور اثربخش بانوانی ایرانی در تمام عرصه‌هاست

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز بانوان کشور ما، مسئولیت پذیر، اثربخش، متخصص و متعهد بوده و در عرصه‌های گوناگون فعالیت می‌کنند...

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز بانوان کشور ما، مسئولیت پذیر، اثربخش، متخصص و متعهد بوده و در عرصه‌های گوناگون فعالیت می‌کنند و دنیا باید مشاهده کند در جمهوری اسلامی بانوان در همه‌ی عرصه‌ها حضور اثر بخش دارند، اثری که آنها در اداره‌ی جامعه به ویژه در محور اقتصاد دارند قابل توجه است.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۶ اسفندماه، در نشست تخصصی با بانوان کارآفرین و فعال اقتصادی گفت: امروز افتخار می‌کنیم در جمهوری اسلامی ایران به مقطعی رسیده‌ایم که بانوان دوشادوش مردان در صنایع مختلف کار می‌کنند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: با برندسازی، تبلیغات آسانتر شده و فعالان می‌توانند با تشکیل زنجیره‌های ارزش و تولید همه‌ی مشکلات اقتصادی در عرصه‌های مختلف را حل کنند.

رحمتی با بیان اینکه مشکل عمومی اقتصاد ما، صنعت بسته بندی است، گفت: بسیاری از محصولاتی که ماحصل دسترنج کارگران و هنرمندان است به دلیل نبود بسته بندی شکیل و زیبا مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: زمانی که محصولی در بسته بندی چشم نواز به فروش گذاشته می‌شود، محوریت قرار می‌گیرد بنابراین صنعت بسته بندی کار لازمی است که باید به آن اهتمام بورزیم.

وی با بیان اینکه برای هر فعالیتی قدم اول نگاه علمی است، گفت: اگر در تولیدات خود از علم روز دنیا استفاده نکنیم محکوم به فنا هستیم و نیاز است که از دانش روز و آخرین دستاوردهایی که وجود دارد در کار و فعالیت اقتصادی خود استفاده کنیم و این امر جز از راه یادگیری، آموزش و بروزرسانی اطلاعاتمان امکان پذیر نیست.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در علم، توقف وجود ندارد، اضافه کرد: بانوانی که به عرصه اقتصاد ورود کرده‌اند استمرار موفقیتشان منوط بر آموزش دانش جدید، مهارت آموزی و آموزش‌های ضمن خدمت است.

وی اذعان کرد: سهم بانوان کارآفرین در تسهیلات بانکی استان باید متناسب با ظرفیت‌ها اعطا شود اگر مجموعه اقتصادی ۳۰ درصد است به همان میزان تسهیلات داده شود.

وی با بیان اینکه در صنعت اقتصاد دنیا به سمت بازاریابی حرکت نمی‌کند بلکه به سمت بازار سازی قدم برمی‌دارد، خاطر نشان کرد: بازسازی یعنی اینکه یک فرد به قدری محصول و خدمت خود را در بین مردم جا بیاندازد که مصرف کننده نیازمند آن شود.

وی افزود: بسیاری از محصولاتی که بانوان تولید می‌کنند نیازمند بازارسازی است که برای آن باید خلاقیت و نوآوری به خرج داده شود و یک حمایت هم از طرف مدیران و مسئولان اجرایی صورت گیرد.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 17 اسفند 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode