ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394     |     کد : 91919

نشست خانواده مطهر با محوریت نماز در هریس برگزار شد

نشست خانواده مطهر با محوریت اهمیت و جایگاه نماز با حضور عموم بانوان فعال و همچنین بانوان شاغل در ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری هریس برگزار شد.

نشست خانواده مطهر با محوریت اهمیت و جایگاه نماز با حضور عموم بانوان فعال و همچنین بانوان شاغل در ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری هریس برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، با حضور مسئولین هیئات مذهبی خواهران، موسسات قرآنی، مسئولان کانونهای فرهنگی و مردمی، عموم بانوان فعال و همچنین بانوان شاغل در ادارات شهرستان، نشست خانواده مطهر با محوریت اهمیت و جایگاه نماز در سالن اجتماعات فرمانداری هریس برگزار شد

حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه  هریس در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب و شهدای نماز جمعه،  به تبیین اهمیّت و جایگاه نماز جمعه پرداخت.

وی با بیان اینکه امروزه  ۸۴۰ نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود  گفت: نماز جمعه یک کنگره هفتگی است و قبل از هر چیز یک عبادت بزرگ دسته جمعى است، و اثر عمومى عبادات را که شستن دل از آلودگی هاى گناه در بردارد.

حجت‌الاسلام  احمدی گفت:نماز و فرایض دینی باید در دوران کودکی آموزش داده شود، زیرا کودکان مفهوم واقعی نیایش را می فهمند  و آن را حس میکنند بر همین اساس حضور کودکان و نونهالان در کنار والدین در هنگام نماز جماعت فرصت خوبی دانست که آنها  با آموزه های اسلامی آشنا شوند.

حجت‌الاسلام احمدی با تاکید بر میدان دادن به جوانان گفت:جذب جوانان و نوجوانان به نماز جمعه با توجه به حساسیت و اهمیت جوانی فکر و روح از یک سو و جمعیت جوان ایران اسلامی از سوی دیگر  باید مورد توجه همه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام احمدی حضور بانوان در عرصه‌های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی را  اثرگذار دانست و گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بانوان در تمام عرصه های نظام حضوری مؤثر و تأثیرگذاری داشتند.

حجت‌الاسلام احمدی در پایان با تاکید بر به لزوم استمرار برگزاری چنین جلساتی  به پرسش های مطرح شده بانوان پاسخ داد.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode