ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392     |     کد : 62992

برگزاری گفتمان دینی درشهرستان شبستر

گفتمان دینی با موضوع مهارتها وسبک زندگی اسلامی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ومدیریت آموزش وپرورش شهرستان شبستر، در محل دبیرستان دخترانه نمونه برهان الدین این شهرستان برگزار شد.

گفتمان دینی با موضوع مهارتها وسبک زندگی اسلامی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ومدیریت آموزش وپرورش شهرستان شبستر، در محل دبیرستان دخترانه نمونه برهان الدین این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی،در این گفتمان مبلغه اعزامی رقیه قاهری ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع)گفت: دین اسلام همان گونه که برای عبادت و بندگی خدای متعال دستوردارد، برای زندگی دنیایی ومادی انسان ها هم برنامه دارد که یکی از برنامه ها داشتن خلق و خوی نیکو است.

وی افزود: آنچه از مهار تها وسبک زندگی اسلامی مهم است ازخودمان این را شروع کنیم که مثلا در باب ناهنجاری هایی چون بی حجابی، عدم رعایت قانون از خودمان آغاز کنیم و آن را اصلاح کنیم که تاکید دین هم برهمین موضوع است، ابتدا خودسازی بعد دگر سازی است. وی در باب اینکه چگونه باید دیگران را در این نوع سبک زندگی به هنجارها و قانون مداری تشویق کرد، تصریح کرد: آنچه در آیات و روایات مطرح است اینکه انسان با عمل کردن مشوق مردم باشد، یعنی با عمل کردن خودمان عامل باشیم تا حرف و کلام مان مؤثر باشد و نه فقط جنبه شعار گونه داشته باشد.

قاهری  با بیان اینکه در امر ازدواج باید دقت شود و به تهیه وسایل ساده زندگی پرداخت، خاطر نشان کرد: ما باید از روش زندگی ائمه اطهار (ع)الگوبرداری کنیم و به تجملات وظاهر سازی اهمیت ندهیم.

گفتنی است، در این گفتمان به کلیات مصادیق و سبک زندگی اسلامی، مصادیق ایثار، عشق ورزی به خداوند و احترام به پدر و مادر پرداخته شده و در پایان به سئوالات مطرح شده در خصوص زندگی اسلامی و راهکارهای دوری از زندگی تجملاتی پاسخ داده شد.


نوشته شده در   جمعه 1 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode