ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 شهريور 1395     |     کد : 106159

مهمترین هدف جمعیت زنان فرهیخته، حمایت از تولیدات فکری و فرهنگی بانوان است

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی کشورگفت:مهمترین هدف جمعیت زنان فرهیخته، حمایت از تولیدات فکری و فرهنگی بانوان است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی کشورگفت:مهمترین هدف جمعیت زنان فرهیخته، حمایت از تولیدات فکری و فرهنگی بانوان است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،نسرین پیر سمساری در دیدار اعضای این جمعیت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با اشاره ای به شان این جمعیت گفت: مطالبات زنان در زمینه خانواده در این جمعیت پیگیری شده و هدف این جمعیت هم سویی و تعمیق بانوان فرهیخته و توانمندسازی شخصیت های تاثیر گذار است.

پیرسمساری ادامه داد: این جمعیت سعی می‌کند با تضارب آرا و همکاری های شکل گرفته راهی برای پیشرفت زنان استان باز کند.

وی افزود: اندک زمانی است که از تشکیل جمعیت می گذرد و در طول این مدت همکاری های زیادی با مسئولین شکل گرفته و مطالبات جمعیت مطرح شده است که کار اساسی جمعیت حمایت از تولیدات فکری و فرهنگی بانوان است.پیرسمساری با اشاره ای به فعالیت پنج کارگروه در این جمعیت گفت: جمعیت در صدد است تا با برگزاری پنج کارگروه اساسی مسائل بانوان را رصد کرده و در پی فرهنگ سازی در این حوزه باشد که یکی از این کارگروه ها، اقتصاد مقاومتی خواهد بود تا بتوانیم با توجه به شایستگی های جمع حاضر در این راستا الگوسازی کنیم.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی کشور افزود: انتظار داریم تمامی سازمان ها در راستای ارائه راهبردهای مورد نیاز به این جمع اقدام کنند تا بتوانیم اتاق فکری در این زمینه تشکیل دهیم.مدیر جمعیت زنان فعال و فرهیخته استان با اشاره ای به اعضای این جمعیت گفت: در تبریز ۲۶۰ نفر و در شهرستان متناظر با این جمعیت شبکه سازی شده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 3 شهريور 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode