ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 14 شهريور 1403
چهارشنبه 14 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1393     |     کد : 76139

ژنرال اسرائیلی: از گذشته درس نگرفتیم دوباره به غزه حمله کردیم

یکی از فرماندهان اسرائیلی جنگ 6 روزه 1967 ضمن اعتراف به قدرت بالای مقاومت اظهار داشت، بدون درس گرفتن از جنگ‌های قبلی جنگ اخیر در غزه را آغاز کردیم.

زمزمه‌های شکست رژیم صهیونیستی
یکی از فرماندهان اسرائیلی جنگ 6 روزه 1967 ضمن اعتراف به قدرت بالای مقاومت اظهار داشت، بدون درس گرفتن از جنگ‌های قبلی جنگ اخیر در غزه را آغاز کردیم.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «عکا»، «آویگدور کهلانی» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی و فرمانده سابق جنگ 6 روزه 1967 (میان رژیم صهیونیستی و کشورهای مصر، اردن و سوریه) پس از گذشت 27 روز از جنگ غزه اعلام کرد، اسرائیل باید اعتراف کند که از جنگ‌های قبلی با گروه‌های مقاومت درس نگرفت و حجم واقعی خطر موشکی مقاومت را درک نکرد. منظور وی از جنگ‌های قبلی، جنگ 33 روزه لبنان، جنگ 22 روزه و هشت روزه غزه است.
وی افزود، مقاومت درس بزرگی به ما داد چرا که ما می‌دانستیم مقاومت از قدرت موشکی بالایی برخوردار است اما باز جنگ را شروع کردیم.
«اوری آریل» وزیر مسکن رژیم صهیونیستی نیز، با ابراز ناامیدی از قدرت بازدارندگی اسرائیل اظهار داشت، من از نتایج این جنگ ناامیدم.
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به اهداف خود در این جنگ نرسیده است افزود، امیدی برای پیروزی ارتش اسرائیل در این جنگ وجود ندارد.
«عوزی لاندو» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز گفت، قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی اسرائیل به شکل قابل توجهی تحلیل رفته است.
وی افزود، اسرائیل به غزه حمله کرد اما در صدمه زدن به حماس به موفقیتی دست نیافته است و به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نیز نوشت، رژیم اسرائیل در تجاوز به نوار غزه شکست خورده است و فلسطینی‌ها به ویژه حماس از یک ماه پیش قوی‌تر شده‌اند.
روزنامه رای‌الیوم چاپ لندن نوشت، اسرائیل در دامی که خود ساخته گرفتار شده است.


نوشته شده در   دوشنبه 13 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode