ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 14 شهريور 1403
چهارشنبه 14 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 12 مرداد 1393     |     کد : 76101

26 روز نسل‌کشی در غزه تعداد شهدا به 1700 نفر رسید

بمباران مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان و حمله به بیمارستان‌ها، مساجد و دانشگاه‌ها در نوار غزه در بیست و ششمین روز جنگ علیه این منطقه همچنان ادامه دارد و تعداد شهدای غزه از 1700 تن گذشته است.

جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت غرب همچنان ادامه دارد
بمباران مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان و حمله به بیمارستان‌ها، مساجد و دانشگاه‌ها در نوار غزه در بیست و ششمین روز جنگ علیه این منطقه همچنان ادامه دارد و تعداد شهدای غزه از 1700 تن گذشته است.
به گزارش خبرگزاری‌ها، نسل‌کشی در غزه در سکوت جامعه جهانی همچنان ادامه دارد و این رژیم با دستاویز قراردادن نظامی ربوده شده خود مناطق مسکونی را بمباران می‌کند.
جنگنده‌های این رژیم در بیست و ششمین روز حمله گسترده به غزه با بمباران مناطق مسکونی 50 تن را شهید و تعداد زیادی را مجروح کردند.
در حمله به مسجد العمری در جبالیا دو فلسطینی به شهادت رسیدند و دانشگاه اسلامی در مرکز شهر غزه نیز هدف قرار گرفت که تعدادی از فلسطینیان در این دانشگاه شهید و مجروح شدند. تعداد شهدای روز گذشته از 130 نفر نیز تجاوز کرد که منابع فلسطینی اعلام کردند رژیم صهیونیستی به بهانه مفقود شدن یک نظامی اسرائیلی صدها نفر را شهید یا مجروح کرده است.
رژیم صهیونیستی با حمله به آمبولانس‌ها و مراکز درمانی و بیمارستان‌های غزه نیز تعدادی را شهید و عده دیگری را مجروح کرد.
وزارت بهداشت فلسطین از جامعه جهانی برای فاجعه انسانی در غزه کمک خواست و خواستار توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی به غزه شد.
این در حالی است که گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ اطلاعی درباره نظامی مفقود شده اسرائیلی ندارد.
گردان‌های قسام همچنین اعلام کردند به هیچ وجه آتش‌بس را نقض نکرده‌اند و رژیم صهیونیستی عامل اصلی نقض آتش‌بس است. گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز اعلام کردند تا زمانی که رژیم صهیونیستی به آتش‌بس پایبند باشد مقاومت نیز به آن پایبند خواهد بود.
این در حالی است که سازمان ملل، آمریکا و دیگر کشورهای غربی با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در طول 26 روز جنگ علیه غزه و کشتار غیر نظامیان به ویژه زنان و کودکان از جنبش حماس خواسته‌اند نظامی اسرائیلی را تحویل بدهد. این در حالی است که حماس ربودن این نظامی اسرائیلی را تکذیب کرده است.
مقاومت اسلامی فلسطین نیز در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی چندین موشک به تل‌آویو، هرتزلیا و بئرالسبع شلیک کرد که موجب خسارات فراوان شد و آژیرهای خطر در این شهرها به صدا درآمد و اسرائیلی‌ها با ترس و وحشت به سوی پناهگاه‌ها فرار کردند.
عصر دیروز نیزمبارزان گردان‌های الاقصی طی عملیاتی در منطقه شجاعیه غزه بیش از 30نظامی صهیونیست را از پای در آوردند.
یک پایگاه خبری صهیونیستی نیز خبر داد 34 نظامی اسرائیلی در درگیری با نیروهای مقاومت زخمی شدند.
رادیو رژیم صهیونیستی پس از پایان نشست پنج ساعته کابینه این رژیم به نقل از منابعی در داخل کابینه گزارش داد ارزیابی‌های تل‌آویو حاکی از آن است که تلاش برای اشغال غزه به قیمت جان صدها نظامی اسرائیلی تمام می‌شود.
«عوزی لاندو» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی فاش کرد عملیات نظامی این رژیم در نوار غزه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و نیروهای نظامی اسرائیل نتوانستند مانع حمله موشکی فلسطینی‌ها شوند.
وی افزود، ارتش اسرائیل با وجود انجام عملیات متعدد نظامی نتوانسته مانع ادامه موشکباران شهرهای اسرائیل به وسیله فلسطینی‌ها شود و حتی مشکل تونل‌ها را نتوانسته حل کند.
منابع صهیونیستی از عبور هفت کشتی حامل جنگ‌افزار نظامی آمریکایی و انگلیسی از کانال سوئز به سمت فلسطین اشغالی خبر دادند.
هفت فروند کشتی، حامل 19 هزار تن انواع تسلیحات و جنگ‌افزار آمریکایی و انگلیسی هستند که برای تامین سلاح موردنیاز اسرائیل برای کشتار کودکان در غزه از کانال سوئز عبور کرده‌اند.
پیشتر منابع خبری از آمادگی و موافقت دولت‌های انگلیس و آمریکا برای تامین سلاح و جنگ‌افزار نظامی موردنیاز اسرائیل در جنگ با ملت بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه خبر داده بودند.
سایر رویدادها
* روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس نوشت، نیروهای اسرائیلی در حال استفاده از سلاح‌های انگلیسی در حملات خود به غزه هستند.
* در درگیری میان صهیونیست‌ها و جوانان فلسطینی در رام‌الله در کرانه باختری یک فلسطینی شهید شد، 15 نفر دیگر در این حادثه مجروح شدند.
* سخنگوی پنتاگون گفت، محکوم کردن حمله اسرائیل به مدرسه سازمان ملل و کمک نظامی به این رژیم تناقضی با یکدیگر ندارند!
* کنگره آمریکا با تخصیص 225 میلیون دلار برای تقویت سامانه ضد موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی موافقت کرد.
* شبکه خبری سی‌ان‌ان درباره آوارگی صدها هزار فلسطینی در خیابان‌های غزه در صورت استمرار جنگ غزه هشدار داد.
* مسئولان مصری از ساعت 12 ظهر روز جمعه گذرگاه مرزی رفح را بستند و از عبور دو دستگاه اتوبوس شامل 120 مسافر جلوگیری کردند.


نوشته شده در   يکشنبه 12 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode