ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 20 بهمن 1392     |     کد : 67065

علی لاریجانی : اسرائیل غده سرطانی است

رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن تصویب قانون اساسی تونس، در سخنرانی خود، «اسرائیل را غده سرطانی در منطقه» توصیف و تاکید کرد «آمریکا به تلاش برای عقیم نگه داشتن انقلاب‌های اسلامی» ادامه می‌دهد.

در مجلس تونس مطرح شد
رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن تصویب قانون اساسی تونس، در سخنرانی خود، «اسرائیل را غده سرطانی در منطقه» توصیف و تاکید کرد «آمریکا به تلاش برای عقیم نگه داشتن انقلاب‌های اسلامی» ادامه می‌دهد.
 رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن تصویب قانون اساسی تونس، در سخنرانی خود، «اسرائیل را غده سرطانی در منطقه» توصیف و تاکید کرد «آمریکا به تلاش برای عقیم نگه داشتن انقلاب‌های اسلامی»  ادامه می‌دهد.
علی لاریجانی رئیس مجلس در سخنرانی خود به مناسبت  تصویب قانون اساسی جدید تونس که در مجلس موسسان این کشور برگزار شد، «اسرائیل را غده سرطانی در منطقه» توصیف و تاکید کرد «آمریکا به تلاش برای عقیم نگه داشتن انقلاب‌های اسلامی»  ادامه می‌دهد.
 در پی مواضع قاطعانه رئیس مجلس کشورمان،  هیئت آمریکایی حاضر در مراسم جشن تصویب قانون اساسی جدید در تونس، این جلسه را ترک کردند.
به گزارش ایسنا، جلسه مجلس موسسان تونس برای برگزاری جشن تصویب قانون اساسی جدید این کشور با حضور رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس پارلمان و مهمانان خارجی از جمله هشت رئیس‌جمهور، بعد از ظهر جمعه برگزار شد.
پس از موضع گیری رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خانه ملت دربیانیه‌ای که به امضای 222 نماینده رسید، از مواضع و سخنان علی لاریجانی رئیس مجلس در جشن قانون اساسی تونس که باعث ترک جلسه توسط هیئت نمایندگی آمریکا شد، قدردانی کردند.
در بخشی از بیانیه آمده است؛ سخنان ضد استکباری رئیس مجلس در مراسم جشن قانون اساسی تونس پیام توده‌های رنج کشیده از جهانخواران از ستمگری بود که همه چشم امیدشان به نمایندگان انقلاب است و ترک جلسه توسط هیئت نمایندگی آمریکا نشان داد که سردمداران این نظام استکباری تا چه میزان کم ظرفیت و ناتوان در مواضع خویش هستند.
همچنین لاریجانی در پایان سفر به کشور تونس در نشست خبری ، رفتار آمریکا با ایران را کینه‌ورزانه خواند و گفت: مذاکرات با 1+5 صرفا در موضوع هسته‌ای است.
رئیس مجلس ادامه داد: ما نمی‌توانیم چشمان خود را بر روی رفتاری که آمریکایی‌ها در گذشته به ملت ایران و منطقه کرده‌اند ببندیم.
لاریجانی در سفر دو روزه به تونس با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس موسسان تونس دیدار و گفت‌وگو کرد.


نوشته شده در   يکشنبه 20 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode