ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 دي 1392     |     کد : 65538

اشک ماتم جنایتکاران جهانی در مرگ جلاد صبرا و شتیلا

تعدادی از سران جنایتکار جهان در مرگ آریل شارون جلاد صبرا و شتیلا اشک ماتم ریختند.

تعدادی از سران جنایتکار جهان در مرگ آریل شارون جلاد صبرا و شتیلا اشک ماتم ریختند.

تعدادی از سران جنایتکار جهان در مرگ آریل شارون جلاد صبرا و شتیلا اشک ماتم ریختند.
این سران جنایتکار بدون اشاره به جنایات هولناک شارون در قتل عام زنان و کودکان فلسطینی از مرگ او ابراز تأسف کردند و او را فردی دانیستند که برای اعتلای اسرائیل تلاش کرد!
ناظران سیاسی منطقه با بررسی کارنامه سیاه شارون، او را جنایتکار خونخواری معرفی کرده‌اند که در تاریخ کم‌نظیر است.
دفاع جنایتکاران جهانی نظیر سران آمریکا، انگلیس و فرانسه از جنایتکاری مثل شارون حاکی از آن است که خود آنها در جنایت‌هایی که سران رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند شریک هستند.
ناظران سیاسی می‌گویند دفاع سران جنایتکار جهانی از شارون آزمون دیگری برای مدعیان حقوق‌بشر در جهان است. آنها با دفاع از جنایات شارون حق ندارند، از حقوق‌بشر حرف بزنند.
همان‌طور که اخیرا رهبر انقلاب در جمع مردم قم فرمودند: «هر کس هم که درباره حقوق بشر حرف بزند، آمریکایی‌ها حق ندارند حرف بزنند زیرا دولت آمریکا بزرگترین ناقض حقوق‌بشر در دنیا است.»
به گزارش خبرگزاری‌ها، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، من به خانواده شارون و مردم اسرائیل به خاطر از دست دادن مردی که همه عمر خود را وقف دولت اسرائیل کرد تسلیت می‌گویم اوباما تاکید کرد، جرج بوش و بیل کلینتون روسای‌جمهور پیشین آمریکا هم با ارسال پیام‌های جداگانه تسلیت خود را به مناسبت از دست دادن نخست‌وزیر سابق اسرائیل اعلام کردند.
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر تعهد ایالات متحده نسبت به تأمین امنیت اسرائیل را یادآور شد.
«فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه نیز تأسف خود را از مرگ شارون نشان داد و اظهار داشت، شارون نقش مهمی در تاریخ اسرائیل داشت.
دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس نیز شارون را از شخصیت‌های تاثیرگذار در تاریخ اسرائیل نام برد. همچنین جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت، شارون برای دستیابی به صلح تاریخی میان اسرائیل و فلسطین مصمم بود و من شخصیت تاثیرگذار او را به هیچ‌وجه فراموش نمی‌کنم.
دولت قطر نیز پیام تسلیتی به تل‌آویو ارسال و تأسف عمیق خود را به مناسبت مرگ شارون ابراز کرد.
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شارون را خاطره‌ای خواند که هرگز از ذهن ما پاک نخواهد شد.
وی مدعی شد که شارون یک جنگ سالار و فرمانده نظامی بزرگ بود.
شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی از شارون به عنوان دوستی نزدیک و فردی که در تاریخ اسرائیل بی‌نظیر بود یاد کرد.
گفتنی است قرار است جسد آریل شارون جلاد صبرا و شتیلا امروز در مزرعه خانوادگی‌اش دفن شود.
شارون در سال 1982 و در زمان تصدی وزارت جنگ کشتاری در اردوگاه صبرا و شتیلا در بیروت انجام داد که به کشته شدن صدها فلسطینی منجر شد. وی پس از این جنایت وحشیانه به جلاد صبرا و شتیلا معروف شد و تا زمان حیاتش از ارتکاب جنایت علیه فلسطینی‌ها خودداری نکرد.
اظهارات مقام‌های غربی و عربی در واکنش به مرگ جلاد صبرا و شتیلا در حالی صورت می‌گیرد که سازمان دیدبان حقوق‌بشر در بیانیه‌ای در واکنش به مرگ نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد متاسفیم که شارون بدون محاکمه مرد.
مدیربخش خاورمیانه‌ای این سازمان اظهار داشت، مایه شرم است که شارون بدون اینکه به دلیل نقشش در جنایت صبرا و شتیلا در محضر قانون حاضر شود مرد.
رسانه‌های لبنانی نیز اظهار داشتند که شارون جنایتکاری بود که فلسطینی‌های زیادی را کشت و زندگی خود را وقف رنج کشیدن فلسطینی‌ها، لبنانی‌ها و دیگر حامیان فلسطین کرد.
این رسانه‌ها ابراز امیدواری کردند، روزی فرا برسد که سران رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات خود قبل از مرگ مجازات شوند رسانه‌های افغانستان نیز مرگ شارون را عبرتی برای جنایتکاران دانستند.


نوشته شده در   دوشنبه 23 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode