ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 آذر 1392     |     کد : 63703

شریعتمداری: طالبان و مدعیان اصلاحات دو لبه قیچی آمریکا هستند

عصر دیروز مراسم «60 سال مرگ بر آمریکا» به مناسبت شصتمین سالگرد 16 آذر و روز دانشجو در سالن جابر بن ‌حیان دانشگاه صنعتی شریف با سخنرانی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان برگزار شد.

بحث‌های داغ در جمع دانشجویان دانشگاه شریف
شریعتمداری: طالبان و مدعیان اصلاحات دو لبه قیچی آمریکا هستند


عصر دیروز مراسم «60 سال مرگ بر آمریکا» به مناسبت شصتمین سالگرد 16 آذر و روز دانشجو در سالن جابر بن ‌حیان دانشگاه صنعتی شریف با سخنرانی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان برگزار شد.
این مراسم با استقبال وسیع دانشجویان مواجه شد به نحوی که از ساعتی قبل از شروع سخنرانی، محل برگزاری همایش مملو از جمعیت بود و عده زیادی هم بیرون از سالن تجمع کرده بودند.
از همان دقایق اولیه معلوم بود که عده‌ای نمی‌خواهند شریعتمداری در یک فضای آرام و به دور از هیاهو سخن بگوید اما وی سخنانش را با نام خدا آغاز کرد.
هنگامی که وی در ابتدای سخنرانی‌اش خاطره‌ای از شهید آیت‌الله سعیدی و مرحوم آیت‌الله طالقانی بیان کرد، عده‌ای سعی کردند با هیاهو و شعار نگذارند که سخن وی به پایان برسد اما شریعتمداری گفت بیدی نیستم که از این بادها بلرزم.
این سخن با تشویق جمع کثیری از دانشجویان مواجه شد، و شریعتمداری به سخنان خود ادامه داد و گفت؛ خداوند متعال در قرآن کریم از جماعتی یاد می‌فرماید که با سوت و کف در پی خاموش کردن صدای حق بودند ولی دیدیم که موفق نشدند. در این هنگام عده‌ای علیه کیهان شعار دادند و مدیرمسئول کیهان گفت خدا را شکر که می‌بینم کیهان چه آتشی به جان دشمنان انقلاب در داخل و خارج کشور انداخته است و اضافه کرد؛ خداوند بر درجات امام راحل بیفزاید؛ ایشان در پاسخ به آمریکا می‌گفتند اگر معتقدید انقلاب اسلامی پایه‌های حاکمیت شما را نلرزانده پس چرا اینهمه سر و صدا می‌کنید!؟ حالا اگر کیهان واقعاً پاشنه آشیل آمریکا و اسرائیل را هدف قرار نداده است، چرا باید عده‌ای را وادار به داد و فریاد ‌کنند!؟
با این سخن بار دیگر سالن مملو از شور و هیجان شد و دانشجویان یکصدا فریاد حاج حسین دوستت داریم سردادند.
وی ادامه داد: آمریکا هیچ وقت حریف انقلاب نشده است. ما مدیون بچه حزب‌اللهی‌ها هستیم. آنها در روز حادثه کف خیابان‌ها بودند در حالی که راحت‌طلبان بی‌درد به دنبال قهوه و نسکافه خود بودند، بنابراین شما نیز باید قدر ولی‌نعمتان خود را بدانید. بعضی‌ها که امروز در فضای امن از بیان چند کلمه حرف حساب وحشت دارند، تصور بفرمائید که اگر فردا اتفاقی روی بدهد چه می‌کنند؟! این سخنان مدیر مسئول کیهان باز هم با تشویق حضار مورد استقبال قرار گرفت.
اما تجلیل شریعتمداری از شهدا و ولی‌نعمتان انقلاب به مذاق عده‌ای خوش نیامد و شعار «بسیجی واقعی همت بود و باکری» سر دادند.
مدیر مسئول کیهان در واکنش به تلاش آنها برای مصادره شهیدان همت و باکری گفت: زمانی در کیهان خطاب به برخی از نزدیکان شهید همت و شهید باکری نوشتم که من با آنها بیشتر از شما محشور بودم. بعضی‌ها خواستند از خون این شهیدان سوءاستفاده کنند. شهید همت و شهید باکری جانشان را در راه مقابله با استکبار گذاشتند. شما وصیت‌نامه شهیدان باکری و همت و خرازی را ببینید تا موضع‌ آنها را نسبت به آمریکا بدانید.
پس از این سخنان، عده‌ای با سردادن شعار «کیهان، اسرائیل پیوندتان مبارک» سعی در ممانعت از ادامه سخنرانی داشتند. این شعار با شعار مرگ بر اسرائیل دانشجویان مواجه شد و برای لحظاتی فضای سالن را پر کرد.
در این لحظه مدیر مسئول کیهان گفت: نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرده بود که اصلاح‌طلبان اصلی‌ترین و بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. همه اسناد آن موجود است و مدعیان اصلاحات از ترس منتشر شدن این اسناد سر و صدا می‌کنند. شما می‌توانید برای جرج سوروس یهودی هم شعار بدهید. می‌توانید برای مایکل لدین صهیونیست هم شعار دهید. می‌توانید برای تیمرمن که هدایت اصلاحات و فتنه را در دست داشت شعار دهید.
با این سخنان بار دیگر فضای سالن مملو از شعار مرگ بر فتنه‌گر و اصلاحات، اسرائیل پیوندتان مبارک شد.
پاسخ‌های شریعتمداری باعث شد که گروه مخالف شعار «موسوی و کروبی آزاد باید گردند» را سر بدهند اما این شعار هم با پاسخ مرگ بر فتنه‌گر منافق مواجه شد. مدیرمسئول روزنامه‌‌کیهان ادامه داد فتنه‌گران وطن‌فروش بودند و اگر حزب‌الله نبود وطن را فروخته و رسیدش را هم گرفته بودند. دیگر گذشت آن موقعی که 16 آذر تقلبی درست می‌کردند، 16 آذر علیه آمریکا بود نه زیر سایه آمریکا...
در حالی که معترضین همچنان شعار «کیهان، ‌اسرائیل مرگ بر جفتتون»! را سر می‌دادند، شریعتمداری افزود: البته من خدا را شکر می‌کنم یک دفعه هم که شده به خاطر اینکه کیهان را بکوبید مرگ بر اسرائیل گفتید، خیلی پیشرفت کردید!
شما می‌دانید که کیهان رفتنی نیست به این دلیل برای دوام اسرائیل شعار می‌دهید ولی اسرائیل را به زودی همین حزب‌الله از بین خواهد برد و اصلاح‌طلبان یتیم خواهند شد! بنابراین بهتر است از هم‌اکنون به فکر دوران یتیمی‌شان باشند. من خدا را شکر می‌کنم و این را به جد می‌گویم که کیهان توانسته تا این اندازه بغض و کینه دشمن را برانگیزد.
واکنش یکپارچه دانشجویان شعار «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و منافق فتنه‌گر اعدام باید گردد» بود.
شریعتمداری ادامه داد: من این را هم با جرأت می‌گویم واقعا که خود جناب آقای روحانی هم قلباً به آزادی این‌ها راضی نیست چون نمی‌خواهد براندازان به دولتش طمع کنند. از این روی باید از آقای روحانی تشکر کرد که می‌داند با آزادی آنها دوباره کانون و پایگاهی برای اسرائیل درست می‌شود.
صدای «روحانی متشکریم» پاسخ دانشجویان به این سخنان بود و هو کردن‌های مخالفین مانع آن نشد که مدیر مسئول کیهان سخنانش را ادامه دهد. وی گفت: اصلاح‌طلبان اگر می‌دانستند رأی دارند که کاندیدای خود را کنار نمی‌گذاشتند! مجبور بودند که به آقای روحانی بچسبند، اصلاحات قصد دارد از آقای روحانی به عنوان یک پل استفاده کند ولی تا حالا آقای روحانی علی‌رغم فشارها اجازه این کار را نداده است و ان‌شاءالله نخواهد داد ولی در هر حال حزب‌الله اجازه نمی‌دهد که ستون پنجم آمریکا و اسرائیل و انگلیس، به عرصه بازگردند.
شریعتمداری در پاسخ به شعار «مرگ بر طالبان، چه کابل چه تهران» گفت: آیا اصلاح‌طلبان نبودند که در زمان حمله آمریکا به افغانستان می‌گفتند از طالبان حمایت کنید!؟ طالبان و اصلاحات دو لبه یک قیچی هستند که در دستان آمریکاست. شما از طالبان می‌گویید؟! اصلاح‌طلبان که در دامان طالبان هستند!
طالبان در فتنه 88 رسما از اصلاحات حمایت می‌کرد! مگر عبدالمالک ریگی نبود که در مصاحبه با VOA گفت شما زندانیان فتنه را آزاد کنید تا ما گروگان‌های نیروی انتظامی را آزاد کنیم؟!
مدعیان اصلاحات دستشان به خون مردم بی‌گناه آلوده است و نمی‌توانند این مسئله را انکار کنند. آنها از صدقه سر حزب‌الله نفس می‌کشد.
اعلام حمایت جریان طالبان و عبدالمالک ریگی از اصلاحات با شعار «طالبان، اصلاحات، پیوندتان مبارک» دانشجویان مواجه و برای دقایقی امکان ادامه صحبت را از مدیر مسئول کیهان گرفت. با آرام شدن سالن جمعی در انتهای سالن باز هم شعار آزادی سران فتنه را سر دادند! حسین شریعتمداری در پاسخ این شعار گفت: اگر سران فتنه را آزاد کنند همین فتنه‌گران آنها را می‌کشند، همانطور که ندا آقاسلطان را کشتند.
مگر ندا آقاسلطان را آنها نکشتند؟ اگر اینگونه نیست چرا بی‌بی‌سی حاضر نشد فیلمی که از کشته شدن آقاسلطان پخش کرد و در آن دوربین از ابتدا روی آقاسلطان زوم شده بود را بار دیگر پخش کند؟! می‌دانید چرا؟! چون فتنه‌گران از آنها خواسته بودند پخش نکند!
در اینجا عده‌ای شعار دادند: «می‌کشم می‌کشم آنکه برادرم کشت» که شریعتمداری گفت: بله این شعار درست است و بنده با آن مخالفتی نمی‌کنم، اما شما باید سران فتنه را بکشید، چرا که آنها برادرانتان را کشتند.
پس از این پاسخ، عده‌ای فریاد زدند: «موسوی فتنه‌گر اعدام باید گردد» و در مقابل عده‌ای شعار دادند «یا حسین میرحسین» که شریعتمداری پرسید: منظورتان صدام حسین است دیگر؟! صدام حسین به دنبال براندازی انقلاب بود و فتنه‌گران نیز به دنبال همین بودند.
اصلاح‌طلبان حتی از صدام هم حمایت کردند! مگر آنها نبودند که وقتی آمریکا می‌خواست به عراق حمله کند می‌گفتند صدام همان خالد ‌بن ‌ولید است و باید از وی حمایت کرد؟!
مدیر مسئول کیهان در پاسخ به شعار «اصلاحات زنده باد خاتمی پاینده باد» عده‌ای از دانشجویان که متقابلاً با شعار «مرگ بر منافق و منافق فتنه‌گر اعدام باید گردد» شمار دیگری از دانشجویان توأم شده بود، گفت: آقای خاتمی اگر می‌خواست پاینده باشد با «جرج سوروس» مخفیانه ملاقات نمی‌کرد. دست «راسموسن» دبیرکل ناتو را با گرمی نمی‌فشرد. راسموسن زمانی که نخست‌وزیر دانمارک بود از کاریکاتوریست‌هایی که علیه پیامبر اکرم(ص) کاریکاتور کشیده بودند حمایت می‌کرد و خطاب به سایر دولت‌های اروپایی می‌گفت که شما هم باید از آنها حمایت کنید. آقای خاتمی در حالی به اصرار با وی دست داد که دست راسموسن شکسته و بانداژ شده بود! بنابراین شما برای خاتمی کف نزنید! برای راسموسن کف بزنید، برای مایکل لدین دست بزنید، برای جرج سوروس دست بزنید!
وی در پایان سخنان خود خطاب به مخالفین گفت: شعارهای شما سبب شد تا من این سخنان را که نمی‌توانستم در یک سخنرانی با وقت محدود بیان کنم، به صورت کپسولی و فشرده در اینجا برملا کنم و باعث خجالت حامیان فتنه بشوم. شما باید راه خودتان را از فتنه‌گرها جدا کنید. این به نفع شماست که با طناب پوسیده آنها به ته چاه نروید.
یادتان هست که جریان اصلاحات از برخی دانشجویان، حسابی سوءاستفاده کرد و بعد که به آخر خط رسیدند، با صراحت اعلام کردند که جنبش دانشجویی حرف مفت است!
به گزارش خبرنگار ما این مراسم در میان تشویق حاضران و هیاهوی مخالفان به پایان رسید.




نوشته شده در   يکشنبه 17 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode