ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 17 تير 1392     |     کد : 56206

تجلیل از 8 سال خدمات کم‌نظیر دولت خدمتگزار

مراسم نکوداشت هشت سال تلاش جهادی برای تقدیر از دولت خدمتگزار و احمدی‌‌نژاد روز یکشنبه به همت رسانه ملی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.


به همت سازمان صدا و سیما صورت گرفت
تجلیل از 8 سال خدمات کم‌نظیر دولت خدمتگزار


مراسم نکوداشت هشت سال تلاش جهادی برای تقدیر از دولت خدمتگزار و احمدی‌‌نژاد روز یکشنبه به همت رسانه ملی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
در این مراسم، رئیس و معاونان سازمان صدا و سیما با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و لوح سپاس از خدمات کم‌نظیر احمدی‌نژاد تجلیل کردند.
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان روز گذشته در حالی برای بازدید از سازمان صدا و سیما وارد محوطه جام جم شد که در بدو ورود بر سر مزار شهدای گمنام در محوطه مسجد بلال صدا و سیما حاضر گشت و با قرائت فاتحه به روح بلند شهدا ادای احترام کرد.
احمدی‌نژاد همچنین از معاونت برون‌مرزی و مرکز اطلاعات (دیتا سنتر) رسانه ملی بازدید کرد.
انتظار تقدیر نداشتم
رئیس‌جمهور در مراسم نکوداشت هشت سال تلاش جهادی دولت خدمتگزار با بیان این که انتظار تقدیر و تشکر قطعا نداشتم اما شما بزرگواری کردید از یک برادر کوچک و البته همکار خودتان قدردانی کردید، گفت: جا دارد من همین جا یاد امام و شهدا را گرامی بدارم که دنیای جدیدی را به روی بشریت باز و افق نگاه ما را از مسائل محدود به سمت بی‌نهایت هدایت کردند.
رئیس‌جمهور در جمع‌بندی اقدامات هشت ساله دو دولتش گفت: به نظرم رسید که در این جلسه مبانی (دکترین) حرکت دولت را خدمت شما عرض کنم، چون معمول این است که در نگاه به یک دولت تک‌تک اقدامات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد اما کمتر اتفاق افتاده که مجموعه گسترده‌ای از اقدامات 8 ساله در چارچوب 8 ساله و مبنای روشن مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود در این مراسم گفت: دولت از ابتدا با نظریه‌ای جامع و روشن و برنامه عملیاتی کار خود را شروع کرد.
احمدی‌نژاد افزود: حتی یک روز و یک ساعت هم در این هشت سال برای من اتفاق نیفتاد که از خود بپرسم حالا باید چه‌کار کنیم.
رئیس‌جمهور گفت: در یک چارچوب برنامه معین در طول 8 سال تلاش شد و دولت مطلقا کار پراکنده نکرد، یعنی اگر روزی من در اینجا گفتم به رسانه ملی باور دارم و از آن پشتیبانی می‌کنم این باور دولت در 8 سال گذشته بود.
احمدی‌نژاد گفت: برای تجلیل مبانی حرکت دولت باید به اصل انقلاب برگردیم زیرا این دولت بدون انقلاب بی‌معناست.
رئیس‌جمهور گفت: انقلاب در متن جامعه، برای جامعه و با اهداف بسیار روشن برپا شده است تمام لحظات تاریخ انقلاب و فراز و نشیب‌هایی که اتفاق افتاده است همه فرصتند.
ملت ایران در صدر دنیا
وی گفت: ملت ایران به لحاظ حق‌طلبی در صدر دنیاست و به لحاظ هوش و ذکاوت و تشخیص ظرافت‌های سیاسی و فرهنگی و اندیشه‌ای در صدر قرار دارد.
احمدی‌نژاد افزود: ملت ایران پیشگام بوده، علم و اندیشه و هنر دنیا مدیون این ملت است.
وی گفت: ملت ایران هم شایستگی این را دارد که در دنیا نقش‌آفرینی کند و ایران را بسازد و هم توانایی آن را دارد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی می‌گویند باید فقط ایران را ساخت و به فکر اصلاح جهان نبود، گفت: اما ما معتقدیم این دو لازم و ملزوم هم هستند.
وی افزود: امکان ندارد ما بدون مداخله در مدیریت جهان و اصلاح مناسبات جهانی بتوانیم ایران را به جایگاه شایسته برسانیم.
رئیس‌جمهور درباره عملکرد، مبانی و دستاوردهای دولت در داخل کشور گفت: معتقدم ایران باید به جامعه‌ای الگو و نمونه در جهان تبدیل شود و ما می‌توانیم به پیشرفته‌ترین کشور و الگویی برای دیگران بدل شویم.
رئیس‌جمهور افزود: همه باید مراقب باشیم بیت‌المال امانت مردم است، یکی از زشت‌ترین اقدامات دست‌اندازی به بیت‌المال است.
پایبندی به اصول
احمدی‌نژاد گفت: دولت در طول سالیان خدمت به مردم همواره تلاش کرد تا به اصول پایبند باشد؛ دولت بالاترین احترام را به آزادی‌ها قائل بود و هیچکس در انتقاد و حتی اهانت به دولت نگرانی نداشت.
رئیس‌جمهور با اشاره به توجه بالای دولت به بخش فرهنگ افزود: اعتبارات این بخش چندین برابر شد؛ بخصوص در حوزه دین و قرآن بیش از 27 برابر شد.
احمدی‌نژاد تاکید کرد: باید همه را دوست داشته باشیم، به همه احترام گذاشتیم، دولت به هیچ‌کس بی‌احترامی نکرد.
احمدی‌نژاد افزود: بهترین و پرشورترین انتخابات در این دوره برگزار شد، هفت انتخابات بزرگ در این دولت برگزار شد؛ هم انتخابات 84 در کمال سلامت برگزار شد و هم انتخابات 88 و 92، همیشه مردم تصمیم‌گیرنده بودند.
اقدامات اقتصادی دولت
وی اضافه کرد: دولت در سخت‌ترین شرایط یعنی رکود بین‌المللی، تحریمها و فشار داخلی با برنامه‌ای روشن در زمینه اقتصاد عمل کرد و توانست چند جریان سوء سرمایه‌داری را معکوس کند.
وی گفت: در این شرایط دولت توانست بارها ثروت را در پایین‌ترین طبقات جامعه توزیع کند که یکی از آنها هدفمندی یارانه‌ها بود که بیشترین جفاها به آن شد.
احمدی‌نژاد گفت: رئیس صندوق بین‌المللی پول در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشورها این اقدام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان الگویی عالمانه بکار گیرند.
وی تقدیم لایحه اصلاح مالیاتها به مجلس، برنامه بانکی و پولی، اجرای قانون اصل 44 و واگذاری 119 هزار میلیارد تومان به بخش خصوصی، سهام عدالت، مسکن مهر، بنگاههای کوچک و زودبازده، سفرهای استانی، توجه به بنیاد نخبگان و تشکیل ستاد کشاورزی که در آن 12 هزار میلیارد تومان وام ارزان به تحصیل‌کردگان در روستاها اعطا شد و نیز توزیع و هدایت سرمایه‌گذاری در کشور را بخشی از اقدامات اقتصادی دولت اعلام کرد.
100 سفر خارجی
رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش گفت: دولت با برنامه در سیاست خارجی وارد شد و من بیش از 100 سفر خارجی داشتم، باید می‌رفتیم پیامی می‌رساندیم و برمی‌گشتیم و از این فرصت استفاده می‌کردم، من 9بار سازمان ملل رفتم.
رئیس‌جمهور به بخش خارجی فعالیت‌های دولت اشاره کرد و گفت: در مدت خدمتگزاری دولت 100 سفر خارجی انجام شده است که در برخی از این سفرها که 96 ساعت طول کشید 54 ساعت آن در هواپیما طی مسیر می‌شد.
احمدی‌نژاد افزود: در این مدت 9 بار به نیویورک سفر کرده و در این سفرها برنامه‌های فشرده‌ای از صدها جلسه و مصاحبه در مجامع و رسانه‌های گوناگون داشته‌ایم و سعی شد از همه ظرفیت مجامع و رسانه‌های بین‌الملل استفاده شود.
وی افزود: طرح مسئله هولوکاست ستون فقرات نظام سرمایه‌داری را متلاشی کرد چون تنها عنصر قدسی این نظام بود و روی آن تعصب داشتند و اجازه ورود به این بحث را نمی‌دادند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس‌جمهور در پایان سخنانش در مراسم نکوداشت هشت سال تلاش جهادی از دولت خدمتگزار با تشکر از صدا و سیما گفت: از همکاران عزیزم در صداو سیما، آقای ضرغامی و همکاران ایشان تشکر می‌کنم؛ هم نیش‌هایش برای ما نوش بود و هم این‌گونه مراسم برای ما شیرین بود.
مدال افتخار برای دولت احمد‌ی‌نژاد
در این مراسم، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما نیز در سخنانی با اشاره به جمع‌بندی‌های مقام معظم رهبری از این دولت، افزود: صحبت‌های رهبری مدال افتخاری برای این دولت است که بدخواهان و کسانی که نمی‌توانند نقاط قوت را ببینند ناامید کرده است.
رئیس رسانه ملی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در جمع‌بندی سال‌های دولت نهم و دهم تأکید کردند خوشبختانه گفتمان انقلاب و ارزش‌های انقلابی و توصیه‌های امام از جمله ساده‌زیستی، استکبارستیزی و دعوت به عدالت کاملا برجسته شده است.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: با وجود همه فشارها، توطئه‌ها و به ویژه تحریم‌های اقتصادی، دولت کارهای بزرگی انجام داد و توانست کشور را اداره کند و خدمات دولت کم‌نظیر است.
ضرغامی افزود: احمدی‌نژاد امروز ذخیره‌ای برای مردم، انقلاب و اسلام است که باید از این ذخیره همواره برای کمک به سعادتمندی مردم و پیشرفت کشور استفاده مطلوب کرد.




نوشته شده در   دوشنبه 17 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode