ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392     |     کد : 55417

افزايش حقوق 25 درصدي بازنشستگان پرداخت مي‌شود

مديرعامل سازمان تامين اجتماعي پرداخت افزايش 25درصدي حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي را منوط به تصويب در هيات امناي اين سازمان کرد.


در صورت موافقت هيئت‌امناي سازمان تامين اجتماعي
افزايش حقوق 25 درصدي بازنشستگان پرداخت مي‌شود


مديرعامل سازمان تامين اجتماعي پرداخت افزايش 25درصدي حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي را منوط به تصويب در هيات امناي اين سازمان کرد.
سعيد مرتضوي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: موضوع افزايش حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي به ميزان 25 درصد و تعيين حداقل حقوق بازنشستگاني که به صورت کامل حق بيمه پرداخت کرده و بازنشست شده‌اند به ميزان 700 هزار تومان در فروردين سال جاري از سوي مديريت سازمان تامين اجتماعي به هيئت دولت پيشنهاد شد.
وي ادامه داد: هيئت دولت نيز همانگونه که در رسانه‌ها منعکس شد عينا تقاضاي سازمان تامين اجتماعي را تصويب کرد ولي اجرايي شدن اين امر منوط است به اينکه موضوع در هيئت امناي سازمان تامين اجتماعي که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي تشکيل مي‌شود و داراي 9 عضو است به تصويب نهايي رسيده و براي اجرا ابلاغ شود.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي بيان داشت: اين امر توسط هيئت مديره سازمان نيز عينا در بودجه سال 92 ديده شده و در دستور کار هيئت امناي سازمان تامين اجتماعي قرار گرفته است. ولي علي‌رغم تاکيد وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و پيگيري مستمر بنده هنوز اين موضوع به تصويب نهايي هيئت امناي سازمان نرسيده است.
وي خاطرنشان کرد: به محض اينکه اين موضوع به تصويب هيئت امناي سازمان تامين اجتماعي برسد با توجه به تدارک وجه و اعتبار اين امر بلافاصله 25 درصد افزايش حقوق بازنشستگان براي چهار ماه نخست سال 1392 به صورت يکجا پرداخت مي‌شود.
مرتضوي يادآور شد: افزايش حقوق بازنشستگان به غير از سال گذشته که 18 درصد بوده است و در سنوات قبلي حدود 6 تا 8 درصد افزايش حقوق، بازنشستگان برخوردار مي‌شدند و در مرداد و شهريور آن هم به صورت نرد‌باني ميزان افزايش حقوق آنها پرداخت مي‌شد.
وي افزود: در سال جاري علي‌رغم تاخيري که در تصويب و ابلاغ بودجه سازمان تامين اجتماعي توسط هيئت امنا صورت گرفته است، چنانچه در هفته جاري هيئت امنا بودجه سازمان تامين اجتماعي را به تصويب نهايي برساند و آن را ابلاغ کند، حدود 2 ماه زودتر از سنوات قبل اين وجه به حساب بازنشستگان واريز خواهد شد.
مرتضوي افزود: با توجه به قول مساعدي که آقاي عباسي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي داده‌اند مبني بر اينکه در هفته جاري هيئت امنا در يک جلسه فوق‌العاده بودجه سازمان تامين اجتماعي را تصويب نهايي و ابلاغ مي‌نمايد سازمان نيز بلافاصله پس از ابلاغ بودجه نسبت به پرداخت افزايش حقوق بازنشستگان سراسر کشور به ميزان 25 درصد و پرداخت حداقل حقوق به ميزان 700 هزار تومان برابر مصوبه هيئت دولت و با توجه به تدارک مالي پيش‌بيني شده اقدام خواهدکرد.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي در پايان خبر داد: با توجه به اينکه برنامه پرداخت حقوق نيز به بانک ارسال شده است در صورت ابلاغ بودجه سازمان در هفته جاري با يک ليست متمم جمع افزايش 25 درصدي حقوق بازنشستگان و مستمري‌بگيران سراسر کشور براي 4 ماه نخست سال به صورت يک‌جا به حساب آنان واريز مي‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 30 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode