ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 فروردين 1392     |     کد : 52454

كشتار مردم بي گناه در هر جاي دنيا محكوم است

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي روزچهارشنبه در آستانه 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي در ديدار جمعي از فرماندهان، كاركنان منتخب و اعضاء پايگاههاي بسيج شهركهاي سازماني و همچنين تعدادي...

فرمانده كل قوا در ديدار فرماندهان ارتش تاكيد فرمودند
كشتار مردم بي گناه در هر جاي دنيا محكوم است


حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي روزچهارشنبه در آستانه 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي در ديدار جمعي از فرماندهان، كاركنان منتخب و اعضاء پايگاههاي بسيج شهركهاي سازماني و همچنين تعدادي از خانواده هاي ارتشيان، ارتش جمهوري اسلامي ايران را مايه افتخار و ارتشي مردمي، علمي، اعتقادي، داراي ابتكارات گوناگون و آزموده شده خواندند و با اشاره به غير منطقي بودن جبهه استكبار به سركردگي امريكا، تأكيد كردند: امروز، تمدن غرب بواسطه تناقض ها، بي منطقي ها، زورگويي ها و بي اعتنايي به اصول انساني در معرض سقوط و سرنگوني قرار گرفته است.
فرمانده كل قوا در اين ديدار در تشريح ويژگيهاي منحصر بفرد ارتش جمهوري اسلامي ايران، به مردمي بودن ارتش اشاره كردند و افزودند: در نظام جمهوري اسلامي ايران، ارتش به دليل فداكاري و مجاهدت و نه به دليل زورگويي و قدرت، مورد تكريم مردم و داراي پشتوانه مردمي است.
حضرت آيت الله خامنه اي درخصوص علمي بودن ارتش خاطرنشان كردند: پيشرفتها و گستره كارهاي علمي و پژوهشي نيروهاي مسلح از جمله ارتش در زمينه صنايع دفاعي و الكترونيكي حيرت آور و غيرقابل مقايسه با قبل از انقلاب اسلامي و حتي سالهاي اول انقلاب است.
ايشان تأكيد كردند: همه اين پيشرفتها در شرايطي به دست آمده است كه بدخواهان ملت ايران، در دادن كمترين امكانات بخل ورزيدند اما جوشش دروني استعدادهاي جوانان و فرزندان اين ملت، شگفتي آفريد.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به ويژگي ديني و اعتقادي بودن ارتش، افزودند: انجام كار براساس احساس تكليف و تعميق روحيه ديني و انقلابي موجب شده است كه ارتش جمهوري اسلامي ايران به يك ارتش متعهد و پايبند به اعتقادات و ارزشها تبديل شود.
حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: چنين ارتشي قطعاً در هر امتحاني سربلند بيرون خواهد آمد.
فرمانده كل قوا، آزموده بودن ارتش به دليل حضور سرافرازانه در 8 سال دفاع مقدس را يكي ديگر از امتيازات ارتش برشمردند و خاطرنشان كردند: ارتش جمهوري اسلامي ايران در عمليات گوناگون در دوران دفاع مقدس نقشي برجسته داشت و كارهاي بزرگي انجام داد.
رهبر انقلاب اسلامي خطاب به ارتشيان گفتند: به ارتشي بودن خود افتخار كنيد و همت خود را، حفظ و تقويت اين ويژگيهاي ممتاز قرار دهيد.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به رويكرد متفاوت نيروهاي مسلح ايران در مقايسه با ارتش هاي دنيا، افزودند: ارتش، سپاه و بسيج يك فرهنگ و جهت گيري جديدي را به دنيا عرضه كرده اند كه الگوي بديعي در مقابل جهت گيري استعماري و سلطه گرانه بيشترارتشهاي دنيا است.
ايشان در خصوص روحيه سلطه گري مجموعه هاي نظامي جبهه استكبار بويژه آمريكا، خاطر نشان كردند: اين مجموعه هاي نظامي در هر جايي كه حضور پيدا ميكنند مايه فساد اخلاقي و فشار بر مردم و كشتار آنان هستند.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به ادعاي آمريكايي ها مبني بر مخالفت با وسائل كشتار جمعي افزودند: بر خلاف اين ادعا، هواپيماهاي بدون سرنشين آمريكا، كودكان و زنان و مردم بيگناه افغانستان و پاكستان را قتل عام ميكنند و تروريستهاي مورد حمايت آشكار و پنهان آمريكا نيز در عراق و سوريه، مردم را مي كشند.
حضرت آيت الله خامنه اي در تبيين تناقض گويي هاي آمريكا خاطر نشان كردند: آمريكا و ديگر مدعيان حقوق بشر در قبال كشتار مردم بيگناه پاكستان، افغانستان، عراق و سوريه سكوت ميكنند اما بعد از چند انفجار در آمريكا ، همه دنيا را پر از جنجال ميكنند.
ايشان تأكيد كردند: جمهوري اسلامي ايران به پيروي از منطق اسلام با هرگونه انفجار و كشتار مردم بيگناه چه در بوستون آمريكا و چه در پاكستان، افغانستان، عراق و سوريه مخالف است و آنرا محكوم ميكند.
ايشان افزودند: رفتار آمريكا و ديگر مدعيان حقوق بشر در قبال كشتار مردم بيگناه ، متناقض است و بر همين اساس معتقديم كه آمريكا و جبهه مقابل جمهوري اسلامي ايران، غير منطقي هستند.
رهبر انقلاب اسلامي خاطر نشان كردند: به دليل اين تناقض ها، بي منطقي ها، زورگويي ها و بي اعتنايي ها به اصول انساني تمدن غرب در معرض سقوط و سرنگوني قرار گرفته است .
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: اين چگونه منطقي است كه اگر كودكان و زنان درافغانستان و پاكستان بوسيله آمريكايي ها كشته شوند و در عراق و سوريه نيز تروريست هاي مورد حمايت آمريكا، غرب و صهيونيست ها، فاجعه آفريني كنند، اشكالي نداشته باشد اما اگر انفجاري در آمريكا يا يك كشور غربي روي دهد، همه دنيا بايد هزينه آن را بپردازند.
ايشان تأكيد كردند: اين روحيه و تفكر آمريكا و غرب كه خود را تافته جدا بافته از ديگران مي دانند، عامل سرنگوني و زوال روزافزون آنهاست.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به انديشه هاي منطقي حاكم در نظام جمهوري اسلامي خاطر نشان كردند: اين انديشه هاي منطقي، پايه هاي يك تمدن عميق و ماندگار است.
حضرت آيت الله خامنه اي در بخش ديگري از سخنان خود از فداكاريها، همدلي ها و همراهي هاي همسران، خانواده ها و فرزندان ارتشيان تجليل كردند و افزودند: خانواده هاي محترم ارتشيان بايد همواره به داشتن چنين مرداني احساس عزت و افتخار بكنند.
پيش از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي ، امير سرلشكر صالحي فرمانده كل ارتش گزارشي از توانايي ها و آمادگي هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران بيان كرد.
در ابتداي اين ديدار تعدادي از جانبازان ارتش جمهوري اسلامي از نزديك با رهبر معظم انقلاب ديدار كردند.






نوشته شده در   پنجشنبه 29 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode