ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 آبان 1391     |     کد : 44838

رويترز: ايران تحريم ها را با سيستم حمل و نقل نامرئي دور مي زند

خبرگزاري رويترز در گزارشي اعلام كرد كه ايران با استفاده از يك سيستم حمل ونقل نامرئي، حساب هاي بانكي و كارگزاران چند جانبه با تحريم هاي غرب مقابله مي كند.

خبرگزاري رويترز در گزارشي اعلام كرد كه ايران با استفاده از يك سيستم حمل ونقل نامرئي، حساب هاي بانكي و كارگزاران چند جانبه با تحريم هاي غرب مقابله مي كند.
رويترز در اين باره نوشت، با استفاده از مردان واسط سايه، حساب هاي بانكي چند جانبه و ناوگان حمل ونقل نامرئي، تجارت ذغال سنگ ايران علي رغم تحريم هاي آمريكا و اروپا كاملا افزايش يافته است.
براساس اين گزارش، تحريم هاي آمريكا و اروپا عليه تهران در حالي روز به روز در حال افزايش است كه ايران براي واردات كالاهايي از جمله مواد غذايي، مصرفي و مواد اوليه به سيستم حمل ونقل خود تكيه كرده است.
بسياري از شركت هاي كشتيراني از ترس از دست دادن بازار آمريكا و اروپا از بازار ايران خارج شده اند.
با وجود اين، منابع صنعتي مي گويند كه توليدكنندگان در اوكراين ذغال سنگ و كك ايران كه از مواد ضروري توليد فولاد است را تامين مي كنند.
به گزارش فارس، رويترز نوشت: در حالي كه ذغال سنگ مستقيما به عنوان يك كالا تحت تحريم نيست اتحاديه اروپا فروش فولاد به ايران را هفته گذشته تحريم كرد و باعث شد كه ايران براي رفع فولاد مورد نياز خود توليد آن را افزايش دهد و بنابراين به زغال سنگ بيشتري احتياج دارد.
يك منبع تجاري در انگليس گفت: ايران يكي از كشورهاي در حال رشد در توليد فولاد است اما براي توليد آن نياز به مواد اوليه و مواد خام دارد. آنها نياز به واردات بيشتري در زمينه ذغال سنگ و كك دارند.
براساس اين گزارش، منابع مختلف معتقدند كه تجارت ايران بسيار پيچيده است و از طريق چند كارگزاري چند منظوره و همچنين با استفاده از ارزهاي مختلف از جمله روبل روسيه صورت مي گيرد.


نوشته شده در   شنبه 6 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode