ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 27 شهريور 1391     |     کد : 42856

برخورد با اخلال گران بازار سكه و ارز به سپاه واگذار شد

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در نشست خبري گفت: سپاه بنا به درخواست رئيس جمهور در تلاش است تا عوامل پشت پرده يا جرياناتي كه در اين سيستم اخلال ايجاد كرده اند، مشخص و ريشه اين موضوع را پيدا كند.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در نشست خبري گفت: سپاه بنا به درخواست رئيس جمهور در تلاش است تا عوامل پشت پرده يا جرياناتي كه در اين سيستم اخلال ايجاد كرده اند، مشخص و ريشه اين موضوع را پيدا كند.
سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در نشست خبري صبح ديروز كه به مناسبت 26 شهريورماه، سالروز صدور فرمان تاريخي امام(ره) مبني بر تشكيل نيروهاي سه گانه سپاه برگزار شد، با اظهار تاسف از اقدام موهن صهيونيستي - آمريكايي در مورد ساخت فيلم ضداسلامي و توهين به پيامبر اسلام (ص)، اين اقدام را محكوم كرد.
وي افزود: ماهيت انقلاب اسلامي طوري است كه نه با جنگ، نه خشونت، نه تهديد و نه با توهين به مقدسات اسلام يا شخصيت هاي برجسته آن متوقف مي شود بلكه حركتش سريع تر مي شود. انقلاب اسلامي هرگونه خشونت، تهديد و توهين را بر نمي تابد.
جعفري ادامه داد: 26 شهريور سالروز فرمان تاريخي امام(ره) مبني بر تاسيس سه نيروي زميني، دريايي و هوايي سپاه براي مقابله با تهديدات دشمنان است. 27 سال از حكم امام مي گذرد و سپاه در اوج قدرت نظامي و دفاعي قرار دارد.
سپاه مجهز به پيشرفته ترين سلاح و امكانات
فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: آمادگي هاي بسيار خوبي در مجموعه سپاه ايجاد شده و سپاه به پيشرفته ترين سلاح و امكانات مجهز شده و همچنين در بحث نرم افزاري با توجه به جنگ هاي اطراف كشورمان در آمادگي بسيار خوبي براي مقابله با تهديدات قرار داريم.
جعفري خاطرنشان كرد: از طرف ديگر نيروي قدس و نيروي مقاومت بسيج در زمان رهبري حضرت آيت الله خامنه اي ايجاد شد و نيروهاي سپاه به 5 نيرو افزايش يافت.
وي ادامه داد: در سالهاي 80 به بعد ماموريت هاي ديگري در حوزه جنگ اطلاعاتي، امنيتي و يا جنگ نرم و مقابله با تهديدات فرهنگي به سپاه محول شد و ساختارهاي متناسب با اين تهديدات در سپاه به وجود آمد. سپاه آمادگي همه جانبه خود براي دفاع از انقلاب در مقابل هر نوع تهديدي را دارد و تهديداتي كه امروز عليه انقلاب اسلامي وجود دارد بيشتر در حوزه نرم و نيمه سخت است.


نوشته شده در   دوشنبه 27 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode