ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391     |     کد : 37530

پيش بيني حضور دو ميليون زائر در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

مسئولان و نهادهاي مختلف از آمادگي كامل براي برگزاري هرچه باشكوه تر مراشم بيست و سومين سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) خبر دادند.

مسئولان و نهادهاي مختلف از آمادگي كامل براي برگزاري هرچه باشكوه تر مراشم بيست و سومين سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) خبر دادند.
سردار حسين كاظميني فرمانده قرارگاه شهيد فهميده در نشست خبري صبح ديروز به مناسبت بيست و سومين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، گفت: امام خميني با قيام خود ملت ايران و بشريت را نجات داد و آثار انقلاب روز به روز براي جهانيان شناخته مي شود.
وي با اشاره به اينكه از بهمن سال 90 برنامه ريزي براي بيست و سومين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در اين قرارگاه شروع شد، گفت: 14 كميته فعال تلاش شبانه روزي مي كنند تا مراسم 14 خرداد هر چه با شكوه تر و امنيت كامل برگزار شود.
كاظميني با بيان اينكه امسال بيش از يك ميليون زائر از ساير استانهاي كشور به تهران مي آيند، گفت: در تمام اين كاروان ها روحاني و مداح وجود داشته و دسته هاي فرهنگي كه در آن زندگينامه و سيره امام آورده شده بين زائران توزيع مي شود.
وي همچنين به ديگر برنامه هاي مراسم 14 خرداد اشاره كرد و گفت: رژه موتورسواران از گردان هاي امام علي (ع) در تهران، برپايي نمايشگاه هاي جنگ نرم در حرم امام، برپايي نمايشگاه بيداري اسلامي، برگزاري مسابقات فرهنگي، پياده روي زائران از استانهاي مختلف، ويژه نامه هاي حاوي فرمايشات امام و مقام معظم رهبري در خصوص توليد ملي و خدمات درماني و بهداشتي توسط جامعه پزشكان از جمله كارها و خدماتي است كه در سالگرد ارتحال امام به زائران داده مي شود.
كاظميني اظهار داشت: امسال برخي زائران عراقي از كشورشان پياده تا حرم امام مي آيند.
وي با اشاره به مراسم تشييع 96 شهيد در روز 13 خرداد گفت: پيش بيني مي كنيم زائران حرم امام در مراسم امسال به بيش از 2 ميليون برسند.
وي در پايان گفت: همچنين مهماناني از كشورهايي كه در آن بيداري اسلامي رخ داده به اين مراسم دعوت شده اند.


نوشته شده در   شنبه 13 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode