ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391     |     کد : 36765

سنگربندي در خيابان هاي منامه كاخ آل خليفه به محاصره درآمد

انقلابيون بحرين با بستن 60 خيابان اصلي منامه كاخ حمدبن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين را به محاصره خود درآوردند و با سر دادن شعار «مرگ بر آل خليفه» خواستار آزادي زندانيان سياسي شدند.

انقلابيون بحرين با بستن 60 خيابان اصلي منامه كاخ حمدبن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين را به محاصره خود درآوردند و با سر دادن شعار «مرگ بر آل خليفه» خواستار آزادي زندانيان سياسي شدند.
انقلابيون بحريني در ادامه اعتراضات خود به اقدامات رژيم آل خليفه و سركوب تظاهركنندگان در خيابان هاي اصلي شهر مستقر و با آتش زدن لاستيك و ايجاد سنگرهاي خياباني راه هاي منتهي به كاخ پادشاه بحرين را مسدود كردند.
ائتلاف جوانان چهاردهم فوريه از مردم بحرين خواسته بود كه براي آزادي زندانيان سياسي تظاهرات همه جانبه اي را در سطح كشور آغاز كنند.
فعاليت انقلابيون بحريني به گونه اي بود كه اين اقدامات را مقابل چشمان نيروهاي آل خليفه انجام مي دادند و نظاميان در بسياري از مناطق مجبور به عقب نشيني شدند.
در برخي از خيابان ها نيز جوانان با پرتاب كوكتل مولوتف با نظاميان رژيم بحرين درگير شدند، انقلابيون همچنين خيابان اصلي نزديك فرودگاه بين المللي منامه را بستند. شاهدان عيني اعلام كردند كه شدت درگيري در برخي از خيابان ها به حدي بود كه نظاميان مجبور شدند نيروهاي تازه نفس به محل درگيري اعزام كنند.
شاهدان همچنين اظهار داشتند ستون هايي از دود و آتش پايتخت را فرا گرفته و جوانان بحريني همچنان به سنگربندي و مقابله با نيروهاي آل خليفه مشغول هستند.
منابع بحرين از بسته شدن خيابان منتهي به پل ملك فهد توسط جوانان انقلابي بحرين خبر دادند.
اين پل استراتژيك محلي است كه آل سعود نظاميان و آلات و ادوات نظامي خود را از اين منطقه به بحرين اعزام مي كند و تنها راه ارتباطي عربستان سعودي به بحرين است.علاوه بر منامه شهرهاي جدحفص، السنابس، الديه، شهركان اسكان، المصلي، داركليب و شهرها و روستاهاي ديگر اين كشور صحنه درگيري مردم با نيروهاي آل خليفه بود.
در همين رابطه احزاب و گروه هاي سياسي مخالف رژيم بحرين نيز با انتشار بيانيه اي ضمن دعوت از مردم براي برگزاري تظاهرات گسترده در اعلام مخالفت با طرح اتحاد بحرين و عربستان سعودي تاكيد كردند كه مردم در مقابل توطئه هاي خاندان آل خليفه كوتاه نمي آيند.
جمعيت اسلامي وفاق ملي بحرين با تاكيد بر اينكه همه ملت هاي منطقه مخالف اتحاد بحرين با عربستان هستند خاطر نشان كرد كه ملت بحرين در مقابل اين توطئه ايستادگي خواهد كرد.
مجيد ميلاد عضو شوراي مركزي جمعيت اسلامي وفاق ملي گفت، رژيم آل خليفه در تلاش است تا بحران موجود را از طريق جهش به مرحله اي كه امكان دارد پيامدهايي فاجعه بار براي رژيم داشته باشد پشت سر بگذارد.
وي افزود، رژيم آل خليفه با همدستي آل سعود درصدد است تا به درخواست آمريكا با اينگونه طرح ها مردم را زير يوغ ظلم استبداد و ديكتاتوري باقي نگاه دارد.گفتني است مردم بحرين در مناطق مختلف اين كشور با برگزاري مراسم دعاي توسل براي سرنگوني رژيم ظالم آل خليفه دعا كردند.


نوشته شده در   پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode