ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 فروردين 1391     |     کد : 34907

آغاز عمليات آزادي يا شهادت مراكز حساس بحرين در محاصره انقلابيون

انقلابيون بحريني براي مقابله با سياست هاي سركوب و ارعاب آل خليفه عمليات «آزادي يا شهادت» را آغاز كردند.

خون شهدا به ثمر مي نشيند
آغاز عمليات آزادي يا شهادت مراكز حساس بحرين در محاصره انقلابيون

انقلابيون بحريني براي مقابله با سياست هاي سركوب و ارعاب آل خليفه عمليات «آزادي يا شهادت» را آغاز كردند.
انقلابيون بحريني از صبح روز گذشته عمليات جديدي را با عنوان آزادي يا شهادت آغاز و اعلام كردند تا سرنگوني نظام آل خليفه اين عمليات را ادامه خواهند داد.
خبرگزاري ها با گزارش گسترده اين عمليات اعلام كردند كه انقلابيون در چارچوب فعاليت هاي آزادي يا شهادت با روشن كردن آتش خيابان هاي اصلي شهر منامه و ديگر شهرها را بستند و در مكان هاي مهم سنگربندي كردند.
با شروع اين عمليات مناطق مهم و حساس بحرين از جمله وزارت كشور در منامه و پادگان ارتش بحرين در جزيره ستره به محاصره انقلابيون درآمد.
شاهدان عيني اعلام كردند كه آتش و دود تمام خيابان ها را فرا گرفته و نيروهاي امنيتي آل خليفه دچار ترس و سردرگمي شده و با وحشت در سطح شهرها تردد مي كنند.
اين در حالي است كه جوانان بحريني با كوكتل مولوتوف، سنگ و سلاح هاي دست ساز نيروهاي امنيتي آل خليفه را مورد حمله قرار دادند و در مقابل نيروهاي امنيتي به پرتاب گاز اشك آور مبادرت كردند.
انقلابيون بحريني خواستار آزادي زندانيان سياسي، انجام اصلاحات و تغيير رژيم بحرين هستند و اعلام كرده اند كه تا رسيدن به خواسته هاي خود دست از تظاهرات برنمي دارند.
در شهرهاي ديگر بحرين نيز همچون منامه انقلابيون بزرگراه ها و اتوبان هاي مهم و اصلي را بسته و در تقاطع راه ها و جاده هاي منتهي به مراكز مهم و حساس از جمله وزارتخانه ها و سفارتخانه ها سنگر ايجاد كردند.
انقلابيون اعلام كردند كه اگر آمريكا و عربستان دست از دخالت در امور داخلي بحرين برندارد سفارتخانه هاي اين كشورها نيز اشغال خواهد شد. تظاهركنندگان همچنين در حالي كه عكس «عبدالهادي الخواجه» فعال حقوقي بحريني را در دست داشتند اعلام كردند كه براي آزادي تمامي زندانيان سياسي دست از مبارزه برنخواهند داشت تا شهيد شوند.
الخواجه بيش از 50 روز است كه در زندان هاي آل خليفه دست به اعتصاب غذا زده است و پزشكان حال وي را بسيار وخيم توصيف كرده اند.
بسياري از ناظران تاكيد كرده بودند كه تشديد سركوب ها و حملات خونين آل خليفه به شكل گيري هسته هاي مقاومت مردمي عليه نيروهاي امنيتي منجر خواهد شد.
گفتني است رژيم آل خليفه در راستاي سركوب بيشتر مردم بحرين به انواع شيوه هاي شكنجه، آزار و اذيت معترضان روي آورده است و در تازه ترين جنايت خود تعدادي از كودكان را مورد آزار جنسي قرار داده است.
فعالان حقوق بشر بحرين ضمن محكوم كردن اين جنايت وحشيانه از نهادهاي بين المللي به ويژه سازمان ملل متحد درخواست كردند كه جلوي جنايات ضدبشري آل خليفه را بگيرند.


نوشته شده در   پنجشنبه 17 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode