ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 بهمن 1390     |     کد : 31814

جرج سوروس : شورش هاي خياباني آمريكا و اروپا را فرا مي گيرد

جرج سوروس، سرمايه دار مشهور صهيونيست تاكيد كرد، آمريكا و اروپا بايد خود را آماده مواجهه با هرج و مرج و شورش هاي خياباني كنند.

آتش در خرمن آتش افروزان
جرج سوروس : شورش هاي خياباني آمريكا و اروپا را فرا مي گيرد

جرج سوروس، سرمايه دار مشهور صهيونيست تاكيد كرد، آمريكا و اروپا بايد خود را آماده مواجهه با هرج و مرج و شورش هاي خياباني كنند.
همزمان با انتشار اخبار گسترش اعتصاب و تظاهرات ضد دولتي در كشورهاي اروپايي، و تحليل هاي كارشناسان مبني بر قريب الوقوع بودن سقوط اتحاديه اروپا و پول واحد يورو، «جرج سوروس» ميلياردر معروف صهيونيست طي اظهاراتي، مهر تأييدي بر پيش بيني هاي اين كارشناسان زد.
به نوشته روزنامه «ديلي ميل»، ميلياردر 81 ساله و پدر انقلاب هاي مخملي در گفت وگو با هفته نامه «نيوزويك» به صراحت اعلام كرد، بحران اقتصادي حاكم بر دنيا به خصوص غرب آن قدر جدي است كه در آمريكا باعث «وقوع شورش هاي خياباني» شده و اروپا را به سمت «هرج و مرج و ناآرامي» سوق مي دهد.
سوروس با هشدار نسبت به «سقوط نظام اقتصاد جهاني» گفت: «شورش هاي خياباني آمريكا در راه است دنيا با يك اوضاع بحراني مواجه شده و اروپا در حال دست و پنجه نرم كردن با بحراني است كه مي رود اين قاره را با يك هرج و مرج رو به رو كند.»
«سوروس» در ادامه براي نشان دادن عمق فاجعه اي كه دنيا به خصوص آمريكا و غرب را تهديد مي كند به اين جمله بسنده كرد كه «حاضرم در اين اوضاع و احوال زنده بمانم تا اين كه يك ثروتمند باقي بمانم.» اين تئوري پرداز مشهور تأكيد كرد «يورو بايد زنده بماند» و در توجيه اين اجبار گفت: «اگر يورو سقوط كند، دنيا از عهده پيامدهاي آن بر نخواهد آمد.»
وي در ادامه با مقايسه اوضاع اقتصادي حاكم بر غرب با بحران بزرگ 1930 و اوضاع شوروي سابق نتيجه گرفت: اكنون همان شرايطي در اروپا حاكم است كه در سال 1991 به سقوط شوروي منجر شد.
«سوروس» به نيوزويك گفت: سقوط يورو باعث بروز منازعاتي خواهد شد كه نتيجه آن ايجاد شكاف در اروپا و افزايش نژادپرستي (در اين كشورها) خواهد شد. اوضاع به قدري وخيم خواهد شد كه دولت ها براي حفظ نظم و قانون، استفاده از مشت آهنين را در دستور كار خود قرار خواهند داد. مردم غرب به درستي نمي دانند در چه اوضاعي قرار گرفته و چه اتفاقي در حال وقوع است!
سوروس در پايان اعلام كرد، اروپا هنوز فرصت دارد كه با كمك آمريكا جلو ادامه اين روند را بگيرد.وي همچنين پيش بيني كرد، باراك اوباما با پيروزي در انتخابات رياست جمهوري 2012 آمريكائي ها را غافلگير خواهد كرد!
هدف بنياد سوروس كه رياست آن را جرج سوروس برعهده دارد هدايت و تربيت كادر و پشتيباني مالي از كودتاي مخملي در كشورهاي ديگر است.
ناظران سياسي در اين باره مي گويند تاكتيك هايي كه سوروس براي انجام كودتاي مخملي به كار مي گرفت اكنون در آمريكا و اروپا اجرا مي شود.
به گفته اين ناظران، همان روش هاي سوروس براي اجراي كودتاي مخملي نظير شورش خياباني به خودشان برگشته و پيش بيني اين ميلياردر صهيونيست اين كه آمريكا و اروپا بايد منتظر شورش هاي خياباني باشد.
سوروس كه در فتنه 88 ايران نقش برجسته اي داشته به شدت از تشديد بحران در غرب نگران است و هشدار داده كه سران غرب تا دير نشده بايد وارد عمل شوند و جلو گسترش بحران اقتصادي را بگيرند.
اين ناظران معتقدند آمريكا و اروپا كه خود ديگر كشورها را تحريم مي كنند حاضر نيستند به شرايط بحراني اعتراف كنند و در جهت تامين خواست هاي معيشتي مردم خود گام بردارند.
اوباما رئيس جمهور آمريكا هم در سخنراني ساليانه خود به صراحت به مشكلات اقتصادي آمريكا اشاره كرده و گفته است كه بيشتر مردم آمريكا از بحران اقتصادي جاري رنج مي برند. 


نوشته شده در   پنجشنبه 6 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode