ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 آبان 1390     |     کد : 27754

100 سند داريم ، منتشرشود آبرويي براي آمريكا نمي ماند

مقام معظم رهبري تاكيد كردند كه ما 100سند غيرقابل خدشه از نقش آمريكا در هدايت ترورها و تروريست ها در ايران و منطقه داريم كه با ارائه اين 100 سند آبروي آمريكا و مدعيان حقوق بشر و مبارزه با تروريسم را در افكار عمومي جهان خواهيم برد.

رهبر انقلاب در ديدار پرشور دانش آموزان و دانشجويان : 100 سند داريم ، منتشرشود آبرويي براي آمريكا نمي ماند

مقام معظم رهبري تاكيد كردند كه ما 100سند غيرقابل خدشه از نقش آمريكا در هدايت ترورها و تروريست ها در ايران و منطقه داريم كه با ارائه اين 100 سند آبروي آمريكا و مدعيان حقوق بشر و مبارزه با تروريسم را در افكار عمومي جهان خواهيم برد.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي روز چهارشنبه، در ديدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجويان، روز سيزدهم آبان را يكي از عبرت هاي قابل تامل انقلاب اسلامي و نشان دهنده معجزه توكل به قدرت الهي و ايستادگي همراه با بصيرت در راه رسيدن به هدف، دانستند و تاكيد كردند: به بركت توكل، ايستادگي و بصيرت، ملت ايران در 32 سال گذشته، از همه چالش ها پيروزمندانه بيرون آمده و پيشرفت كرده است و در آينده نيز قطعا ملت ايران در چالش هاي پيش روي خود پيروز و سربلند خواهد بود.
در اين ديدار كه در آستانه سيزدهم آبان، روز دانش آموز و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، برگزار شد، حضرت آيت الله خامنه اي سيزدهم آبان را به معناي واقعي كلمه، از ايام الله دانستند و افزودند: چنين مناسبت هاي برجسته و درخشان در تاريخ انقلاب اسلامي، فرصتي براي تامل به منظور شناخت مسير صحيح حركت، و برنامه ريزي براي آينده براساس تحليل واقع بينانه از اين عبرت هاي تاريخي است.
ايشان مهمترين ويژگي سيزده آبان را نمود توكل بر قدرت الهي و ايستادگي همراه با بصيرت در راه مبارزه و اهداف والا برشمردند و افزودند: امام عزيز و بزرگوار در سيزدهم آبان سال 1343، به دليل اعتراض به حق مصونيت آمريكايي ها در ايران، و ايستادگي در مقابل آن، به وسيله مزدوران آمريكا، غريبانه تبعيد شدند اما پانزده سال بعد، در سيزدهم آبان سال 58، فرزندان امام كه همان جوانان انقلابي دانشجو بودند، با تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران، آمريكا را از ايران تبعيد كردند.
رهبر انقلاب اسلامي، وقوع اين رويداد به ظاهر محال و نشدني را نتيجه توكل امام خميني(ره) به قدرت خداوند و استقامت در غربت تبعيد، دانستند و خاطرنشان كردند: امام بزرگوار(ره) هيچگاه نااميد و خسته نشدند و با بيدار كردن مردم و ايجاد احساس استقلال، آرمانخواهي و مجاهدت در آنان، مردم را به تدريج وارد صحنه كردند و زمينه ساز پيروزي انقلاب اسلامي ايران شدند.
حضرت آيت الله خامنه اي پيروزي انقلاب اسلامي را عامل بيرون رانده شدن شاه از ايران دانستند و افزودند: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، در سيزدهم آبان سال 58 نيز، آمريكا از ايران رانده شد و به همين دليل امام(ره) تسخير لانه جاسوسي آمريكا را انقلابي بزرگتر از انقلاب اول توصيف كردند.
ايشان تاكيد كردند: امام خميني(ره) به پشتوانه اراده اسلامي و ايماني ملت ايران كه ناشي از اتكا به خداوند و ايستادگي در مسير بود، پرچم تسلط ظالمانه و متكبرانه آمريكا را از بام ايران به پايين انداختند و اين پرچم زير پاي جوانان مؤمن كشور، لگدمال شد.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به برخي تحليل هاي مادي روشنفكرنماها كه پيروزي ملت ايران را در مقابل آمريكا محال و ملت ايران را محكوم به شكست مي دانستند، خاطرنشان كردند: برخلاف آن نگاهها و تحليل هاي مادي، جمهوري اسلامي ايران پيروز و آمريكا مجبور به عقب نشيني شد.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به توطئه هاي مختلف استكبار به رهبري آمريكا و صهيونيزم بر ضد ملت ايران، تاكيد كردند: به حول قوه الهي و به همت ملت ايران و پيشروي جوانان عزيز كشور، در هر دوره اي كه توطئه اي شكل گرفت، جمهوري اسلامي ايران پيروز و آمريكا شكست خورده ميدان بود و آينده هم به همين روال خواهد بود.
ايشان با تاكيد بر اينكه هرگونه برنامه ريزي براي آينده بايد با چنين تحليل و نگاهي باشد، افزودند: اگر در هر عرصه اي با تشخيص مسير صحيح، تصميم قطعي گرفته و حركت با اعتماد به قدرت خداوند و استقامت در مسير آغاز شود، قطعا دشمن مجبور به عقب نشيني خواهد شد، همانگونه كه در سيزده آبان 58، دوران دفاع مقدس و در قضيه اعمال تحريم ها، شاهد بوديم.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه دست نظام جمهوري اسلامي ايران در همه عرصه ها پر است، خاطرنشان كردند: يك نمونه از اين دست پر جمهوري اسلامي ايران، ارائه انديشه سياسي نو، به دنيا، به نام «مردم سالاري ديني» است كه از لحاظ مباني فكري و اعتقادي، بسيار مستحكم و از لحاظ علمي قابل اجرا و پيش رونده است.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به نگراني دشمنان از گسترش و الگوبرداري اين انديشه سياسي مستحكم و قابل اجرا، افزودند: به همين دليل، دولت آمريكا تلاش كرد، در بحبوحه گرفتاري هاي روزافزون خود و در اوج حركت وسيع مردمي جنبش وال استريت، با سناريويي مسخره، جمهوري اسلامي ايران را به يك حركت تروريستي مهمل، بي منطق و غلط متهم كند اما هر فرد صاحب منطق و اهل فن در دنيا، با ديدن اين سناريوي مضحك، آن را رد كرد.
ايشان تحت الشعاع قرار دادن جنبش وال استريت و فشار به جمهوري اسلامي ايران را از اهداف دولت آمريكا در اين سناريوسازي برشمردند و افزودند: آنها قصد دارند، شريف ترين عناصر مبارز جمهوري اسلامي ايران را متهم به تروريسم كنند در حالي كه امروز، تروريست بزرگ در دنيا، آمريكا است.
رهبر انقلاب اسلامي، دست جمهوري اسلامي ايران را درا ين عرصه نيز پر خواندند و تأكيد كردند: ما يكصد سند غيرقابل خدشه از نقش آمريكا در هدايت ترورها و تروريست ها در ايران و منطقه داريم كه با ارائه اين صد سند، آبروي آمريكا و مدعيان حقوق بشر و مبارزه با تروريسم را در افكار عمومي جهان، خواهيم برد.
حضرت آيت الله خامنه اي، آمريكا را بي آبرو و شكست خورده خواندند و خاطرنشان كردند: آمريكا اكنون در افغانستان و عراق شكست خورده و چاره اي جز خروج از اين دو كشور ندارد همانطور كه در شمال آفريقا هم شكست خورده است.
ايشان افزودند: آمريكاييها نتوانستند حسني مبارك و بن علي را در مصر و تونس حفظ كنند زيرا ملت ها بر آنها فائق آمدند و در ليبي نيز همين اتفاق روي داد و با وجود ارتباط هاي پنهاني با قذافي تا قبل از مرگ ذليلانه اش، نتوانستند او را حفظ كنند.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: ملت هاي منطقه و جهان، به وضوح نفاق و دورويي آمريكا و غرب را در قضاياي مصر، تونس و ليبي ديدند و در قضاياي ديگر نيز دورويي آنها بار ديگر آشكار خواهد شد.
حضرت آيت الله خامنه اي قيام مردم آمريكا و هشتاد كشور جهان بر ضد نظام ليبرال دموكراسي را نشانه شكست خوردگي نظام سرمايه داري غرب دانستند و افزودند: شايد آمريكا و غربيها بتوانند قيام ها را سركوب كنند اما اين آتش خاموش شدني نيست.
ايشان تأكيد كردند: همه بدانند، مبارزه جبهه حق با باطل و فرعون استكبار كه با سردمداري ملت ايران و با پرچم اسلام آغاز شد، تا سرنگوني استكبار ادامه پيدا خواهد كرد.
حضرت آيت الله خامنه اي، جمهوري اسلامي ايران را نقطه كانوني حركت آغاز شده در منطقه و جهان خواندند و خاطرنشان كردند: به همين دليل دشمنان تلاش دارند تا با نااميد كردن مردم به ويژه جوانان و همچنين مسئولان، در حركت رو به جلو اين نقطه كانوني، اختلال ايجاد كنند اما جوانان و مسئولان كشور با توكل برخدا، و با اميد و قدرت فراوان، محكم ايستاده اند.
ايشان عامل اصلي پيروزيها و موفقيت هاي ملت ايران را يكپارچگي و عزم و اراده جدي مردم و مسئولان برشمردند و افزودند: مبارزه با ملت بصير، صبور، آگاه، مقاوم و متكي بر خداوند، به جايي نخواهد رسيد و دشمن همچون گذشته شكست خورده ميدان خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر لزوم هوشياري در مقابل تلاشها براي ايجاد اختلاف ميان مردم و مسئولان، و دروغ پردازي براي ايجاد نااميدي تأكيد كردند: ملت ايران در سالهاي گذشته علاوه بر اينكه توانست بر هر توطئه اي پيروز شود، بعد از هر مرحله، خود را از لحاظ توانايي و پيشرفت يك درجه بالاتر كشيد.
حضرت آيت الله خامنه اي، پيشرفت هاي روزافزون ملت ايران، با وجود اعمال تحريم ها را نمونه اي بارز از اين موضوع خواندند و افزودند: آنها به خيال خود درهاي علم و فناوري را به روي جوانان ايراني بستند اما جوانان ايراني از درون جوشيدند و پيشرفت علمي و فناوري امروز ملت ايران نسبت به گذشته دهها برابر است.
ايشان تأكيد كردند: قطعاً ملت ايران بر چالش هاي كنوني و آينده فائق خواهد آمد و بيني دشمن را به خاك خواهد ماليد.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode