ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 7 تير 1390     |     کد : 21547

سازمان هاي بين المللي: آل خليفه به جنايت عليه مردم بحرين پايان دهد

سازمان هاي حقوقي بين المللي و نهادهاي حقوق بشري به رژيم آل خليفه درباره ادامه جنايات و سركوبگري ها نسبت به ملت مظلوم بحرين هشدار دادند.

سازمان هاي حقوقي بين المللي و نهادهاي حقوق بشري به رژيم آل خليفه درباره ادامه جنايات و سركوبگري ها نسبت به ملت مظلوم بحرين هشدار دادند.
سازمان هاي حقوقي بين المللي با اشاره به بي اعتنايي رژيم آل خليفه به درخواست هاي مكرر اين سازمان ها براي توقف جنايات عليه ملت بحرين اعلام كردند اين سازمان هاي حقوقي و نهادهاي حقوق بشري در مواضع خود نسبت به رژيم آل خليفه همسو و هم راي شده اند و در صورت ادامه اين جنايات به اقدامات مشترك متوسل خواهند شد.
اين سازمان هاي حقوقي همچنين به رژيم آل سعود براي همكاري تنگاتنگ با رژيم آل خليفه در سركوب مردم بحرين هشدار دادند و افزودند، بهتر است عربستان با دخالت در امور داخلي بحرين بيش از اين وجهه بين المللي خود را تخريب نكند.
اين در حالي است كه انقلابيون بحريني نيز اعلام كردند كه رژيم آل خليفه با ادامه سركوب ها نمي تواند چهره مخدوش خود را با دعوت به گفت وگو نزد افكار عمومي جهان ترميم كند.
«موسي محمد» فعال حقوقي بحرين در اين باره گفت، رژيم با بحران واقعي روبه رو شده به همين سبب با استفاده از ابزار نظامي سركوبگر درصدد حفظ ثبات و امنيت رژيم است اما تا زماني كه مردم بحرين بازداشت و كشته مي شوند ثبات و امنيت برقرار نخواهد شد.
«شيخ علي سلمان» رئيس جمعيت الوفاق نيز گفت، پادشاه بحرين شخصي را مسئول گفت وگو با مردم كرده كه خود را از هر شاهي بالاتر مي داند و گفت وگو با وي نتيجه اي ندارد.
وي تاكيد كرد، تنها راه گفت وگو با رژيم آل خليفه، آزادي زندانيان سياسي، توقف محاكمه مخالفان، اعطاي آزادي هاي عمومي، ايجاد اصلاحات و توجه به خواسته هاي مردم است.
گفتني است شاهدان عيني در بحرين اعلام كردند كه گروه هايي از ارتش سعودي و اماراتي در پي مخالفت هاي مردم بحرين درصدد خروج از اين كشور هستند.


نوشته شده در   سه شنبه 7 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode