ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 2 خرداد 1392     |     کد : 54254

آوار40 هزار تن زباله برسرآتش نشانان شیراز

روز گذشته با وقوع آتش سوزی در سایت دفن زباله «برمشور» شیراز ، ناگهان زیر پای امدادگران خالی شد و چندنفر از آنها به ته دره ای از زباله سقوط کردند و 40 هزار تن زباله برسرشان آوار شد.



روز گذشته با وقوع آتش سوزی در سایت دفن زباله «برمشور» شیراز ، ناگهان زیر پای امدادگران خالی شد و چندنفر از آنها به ته دره ای از زباله سقوط کردند و 40 هزار تن زباله برسرشان آوار شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از عملیات 12 امدادگر برای نجات جان 11 نفر که در ریزش‌ آوار سایت بازیافت در شیراز محبوس شده‌اند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین درخشان در این باره گفت: ساعت 12 و 10 دقیقه دیروز در پی تماس مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی مبنی بر ریزش ‌آوار در سایت بازیافت زباله «برمشور» و محبوس شدن افرادی در آنجا، آتش‌نشان‌های مرکز فوریت 147 به محل حادثه در محور شیراز ـ فسا اعزام و در بررسی محل متوجه شدند تعدادی از کارگران بر اثر ریزش زباله در این محل محبوس شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: تلاش آتش‌نشان‌ها برای نجات کارگران آغاز شد و آنها 14 نفر را از زیر آوار بیرون آورده و به مرکز درمانی انتقال دادند و تلاش برای نجات دیگر کارگران که گفته می‌شود هفت نفر دیگر هستند، تا بعدازظهر دیروز ادامه داشت.

شاید مفقودان تا 2 روز آینده پیدا نشوند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز نیز در این باره به مهر گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به حجم بالای زباله، طی دو روز آینده موفق به پیدا کردن مفقودان نشویم.

رامین طالبی افزود: ظهر دیروز به دلیل رانش زباله‌ها، گروهی از آتش‌نشانان و ماموران فضای سبز شهرداری که مشغول خاموش کردن آتش بودند، به حفره‌ای به عمق 30 متر سقوط کرده و کوهی از زباله روی آنها ریزش کرد. وی تصریح کرد: به دلیل حجم بسیار بالای زباله، تلاش دستگاه‌های امدادرسان نیز برای پیدا شدن مفقودان کارساز نبوده‌ است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز یادآور شد: دو نفر مامور آتش‌نشانی، دو نفر مهندس فضای سبز و سه نفر از افراد خدمات شهری همچنان زیر کوه زباله‌ها مدفون هستند.

طالبی تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل، حجم بسیار زیاد زباله است و وجود شیرابه در زیر این زباله‌ها، مشکلات را بیشتر کرده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 2 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode