ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 اسفند 1391     |     کد : 50513

استقبال از نمایشگاه‌های بهاره

با وجود استقبال زیاد مردم از نمایشگاه‌های بهاره، بسیاری از مراجعه‌كنندگان این نمایشگاه‌ها از كیفیت پایین كالاهای ارائه شده گلایه‌مندند.

با وجود استقبال زیاد مردم از نمایشگاه‌های بهاره، بسیاری از مراجعه‌كنندگان این نمایشگاه‌ها از كیفیت پایین كالاهای ارائه شده گلایه‌مندند.

همان‌طور كه پیش‌بینی می‌شد نمایشگاه‌های بهاره امسال،‌ بیشتر از سال‌های قبل مورد توجه مردم قرار گرفته است كه علت آن نیز رشد شدید قیمت‌ها در ماه‌های اخیر و تفاوت نسبتا زیاد قیمت كالاهای عرضه شده در نمایشگاه و خارج آن است. با این حال یكی از مشكلاتی كه همواره در نمایشگاه بهاره و پاییزه به چشم خورده و تاكنون درمان نشده، كیفیت پایین كالاهای عرضه شده است. برخی از مراجعه‌كنندگان می‌گویند بخشی از كالاهای عرضه شده در این نمایشگاه محصولات انبار شده و بلااستفاده تولیدكنندگان و صنوفی است كه از كیفیت قابل قبول برخوردار نیست.

یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بهاره در پارك ارم تهران در پاسخ به پرسش فارس درخصوص قیمت مواد پروتئینی و كالاهای اساسی اظهار كرد: گوشت گوساله به قیمت 20 هزار و 900 تومان، گوشت شقه گوسفند به قیمت 25 هزار تومان، مرغ منجمد به قیمت 4800 تومان و مرغ گرم كمتر از قیمت سطح بازار عرضه می‌شود. او قیمت برنج تایلندی را 1550 تومان و برنج هندی را 3850 تومان اعلام كرد و گفت: برنج ایرانی با 10 درصد تخفیف از سطح بازار عرضه می‌شود.

خلیل پرتوزاده، مسئول هماهنگی نمایشگاه‌های بهاره تهران هم می‌گوید: به دلیل ازدحام زیاد مردم توزیع برنج هندی در نمایشگاه‌های بهاره را متوقف كرده‌ایم و فقط در نمایشگاه مصلای تهران این عرضه انجام می‌شود. همچنین ترتیبی اتخاذ شده است كه برنج هندی با قیمت 3550 تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه شود.انتظار می‌رود مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتخاذ تدابیر لازم ضمن عرضه گسترده كالاهای مورد نیاز مردم در این نمایشگاه‌ها، این كالاها را به لحاظ كیفی نیز مورد بررسی قرار داده و هر كالایی اجازه ورود به این نمایشگاه‌ها را پیدا نكند.


نوشته شده در   شنبه 12 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode