ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 9 اسفند 1391     |     کد : 50376

شروع توفانی تراكتورسازی در آسیا

اولین بازی تراكتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به یك بازی فراموش‌نشدنی برای هواداران پرشور این تیم تبدیل شد؛ آنها با سه گل الجزیره امارات را شكست دادند تا شروعی توفانی در این آوردگاه آسیایی داشته باشند.

اولین بازی تراكتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به یك بازی فراموش‌نشدنی برای هواداران پرشور این تیم تبدیل شد؛ آنها با سه گل الجزیره امارات را شكست دادند تا شروعی توفانی در این آوردگاه آسیایی داشته باشند.

شاگردان توی اولیویرا در روزی كه بیش از 90 هزار نفر برای حضور در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام (ره) شهر تبریز بلیت تهیه كرده بودند، فرصت را مغتنم شمردند و اجازه ندادند حریف اماراتی با امتیاز به خانه برگردد. قرمزها كه می‌دانستند هواداران تبریزی از ساعت‌های اولیه صبح برای حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه یادگار امام (ره) آمده‌اند، پاسخ این حمایت را با یك بازی حساب شده و هجومی دادند. در این بازی سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 35 با ضربه سر محكم خود گل اول بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست به نفع نماینده كشورمان به پایان برسد. دقیقه 59 غریو شادی بار دیگر در ورزشگاه بلند شد؛ این بار جواد كاظمیان با فرصت‌‌طلبی و یك ضربه زمینی حساب شده، توپ را به گوشه دروازه الجزیره فرستاد.

در ادامه هرچند بازیكنان الجزیره در دقیقه 78 یكی از دو گل خورده را جبران كردند، اما استرس هواداران تبریزی فقط دو دقیقه طول كشید؛ چرا كه در دقیقه 80 یك بار دیگر تراكتورسازان با ضربه سر بازیكن تعویضی خود، مسعود ابراهیم‌زاده اختلاف را به دو گل رساندند.

مهم‌ترین اتفاق بازی پس از گل سوم تراكتورسازی، اخراج یكی از بازیكنان این تیم بود. محمد ابراهیمی هرچند در دقیقه 83 در داخل محوطه الجزیره سرنگون شد، اما داور كه اعتقادی به پنالتی نداشت برای دومین بار به این بازیكن كارت زرد نشان داد تا تراكتورسازان دقایق پایانی را ده نفره سپری كنند.

از دیگر نتایج قابل توجه بازی‌های دیروز، باید به شكست یك بر صفر الاتفاق عربستان مقابل پاختاكور ازبكستان و پیروزی 3 بر صفر گوانگژوی چین مقابل اوراوا ردز ژاپن اشاره كرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 9 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode