ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 آذر 1391     |     کد : 47289

افتتاح مسكن مهر در خراسان با حضور رئيس‌جمهور

رئيس‌جمهور ديروز در مراسم افتتاح چند طرح عمراني از جمله مسكن مهر در خراسان رضوي با بيان اين‌كه در بودجه امسال، دندان اقتصاد وابسته به نفت را كشيديم، گفت: امروز كه دشمن بهانه و فرصت لازم را فراهم كرده، بايد يك‌بار براي هميشه تصميم گرفته و بودجه و اقتصاد كشور را بدون نفت ببنديم.

رئيس‌جمهور ديروز در مراسم افتتاح چند طرح عمراني از جمله مسكن مهر در خراسان رضوي با بيان اين‌كه در بودجه امسال، دندان اقتصاد وابسته به نفت را كشيديم، گفت: امروز كه دشمن بهانه و فرصت لازم را فراهم كرده، بايد يك‌بار براي هميشه تصميم گرفته و بودجه و اقتصاد كشور را بدون نفت ببنديم.


به گزارش مهر، محمود احمدي‌نژاد افزود: اين كشور و ملت چند هزار سال با تمدن و فرهنگ غني آن، بدون نفت اداره شده و امروز هم اين امكان و فرصت فراهم شده است.

رئيس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طرح مسكن مهر گفت: امروز تعداد واحدهاي مسكوني واگذار شده در كشور از تعداد خانوارهاي متقاضي بيشتر شده است.

احمدي‌نژاد با بيان اين كه يكي از برنامه‌هاي دولت اين است كه هر خانواده ايراني يك واحد مسكوني ملكي داشته باشد، گفت: قرار است با چند برابر شدن ظرفيت توليد مصالح ساختماني در‌كشور و اختصاص 30 ميليون تومان وام به هر واحد مسكوني، سالانه يك‌ونيم ميليون مسكن باكيفيت در كشور ساخته شود.

رئيس‌جمهور روز پنجشنبه طي سخناني در دهمين همايش فرماندهان و مديران قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) با تاكيد بر اين كه بسياري از سروصداهاي موجود در جهان براي جلوگيري از اقدامات سازندگي در ايران است، گفت: آنها خيال كردند اگر در يك جاهايي دست ما را ببندند ما از منابع خالي مي‌شويم، اما آنچه معلوم است ما در كشور كمبود منابع نداريم.

احمدي‌نژاد گفت: طبق يك عادت قديمي نگاه همه‌دستگاه‌هاي كشور به خزانه دولت بود تا از آن پول بگيرند و هركس تلاش مي‌‌كرد تا رديف بودجه بيشتري به خود اختصاص دهد، اما كشور ما سرشار از منابع است و آنقدر اين منابع زياد است كه اگر از آن درست استفاده كنيم خزانه دولت در مقابل آن هيچ خواهد بود. رئيس‌جمهور با بيان اين كه اموال برخي نهادها نامحدود است، گفت: براي مثال دو سال است كه صندوق حمايت از كشاورزي ما با فروش زمين و مراكز مازاد خود اداره مي‌شود، اما هنوز ده‌ها برابر از اين ميزان مانده است.

تشكيل سازمان اموال دولت


احمدي‌نژاد گفت: سازماني به نام سازمان اموال دولت درست كرديم كه هر نهادي هرچه اضافه دارد، اعلام كند و آنهايي را كه نياز نيست بفروشيم. براي مثال ساختمان وزارت كشاورزي در بلوار كشاورز به مبلغ 240 ميليارد تومان به قوه قضاييه فروخته شد كه البته بخش خصوصي هم خواهان آن بود، اما دستگاه قضا اعلام كرد كه به اين ساختمان نياز دارد.

احمدي‌نژاد افزود: سپاه نيز اموال و زمين‌هاي فراواني در تهران و شهرهاي مختلف دارد كه مي‌تواند بخشي از آن را تبديل كرده و مورد استفاده قرار دهد.وي با بيان اين‌كه دشمن به كمك عده‌اي در داخل براي پايين آوردن ارزش پول ملي تلاش كرد، گفت: ما با‌اين موضوع مخالفيم و در تلاش براي درست كردن آن هستيم و ظرف دو سه سال خواهند ديد كه اصلا درآمد نفت در اقتصاد ايران، سهم خود را از دست خواهد داد.

وي گفت: البته بايد كمي دست دولت را باز بگذارند و نه اين‌كه دست ما را ببندند و اگر هم بستند، به آن وزنه آويزان نكنند.





نوشته شده در   شنبه 25 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode