ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 12 آذر 1391     |     کد : 46656

سناي آمريكا به جنگ رسانه ملي آمد

رئيس سازمان صدا و سيما در جمع بسيجيان رسانه ملي با تجليل از نقش بي‌نظير بسيج در صيانت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن گفت: بسيج در‌عرصه جنگ نرم حضوري موفق داشته است...

رئيس سازمان صدا و سيما در جمع بسيجيان رسانه ملي با تجليل از نقش بي‌نظير بسيج در صيانت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن گفت: بسيج در‌عرصه جنگ نرم حضوري موفق داشته است و به دليل آگاهي، صداقت، شجاعت و دفاع از مواضع حق‌طلبانه و ارزش‌هاي والاي انساني، بسياري از تهديدات استكبار را به فرصت‌هاي بي‌بديل تبديل كرده است. بسيج بايد فضاي مجازي را به فضاي حقيقي تبديل كند.
ضرغامي با اشاره به انفجار خودروي ارسال ماهواره‌اي خبر صدا و سيما در دمشق توسط تروريست‌ها و تصويب تحريم‌هاي جديد سناي آمريكا عليه رسانه ملي گفت: اين رويكرد حقيرانه و ذلت‌بار به دليل وحشت و هراس فوق‌العاده استكبار از روشنگري‌هاي موثر و دقيق شبكه‌هاي جمهوري اسلامي است.

رئيس رسانه ملي افزود: اين گونه اقدامات بي‌حاصل، نتيجه‌اي جز اقبال بيشتر جامعه جهاني به اين شبكه‌ها رادر بر نداشته و پرس‌تي‌وي همچنان تريبون جنبش 99 درصدي ضدوال‌استريت باقي خواهد ماند.

رئيس رسانه ملي با تبريك به همكاران رسانه ملي گفت: اين اقدام سناي آمريكا، به منزله نمره قبولي شما نزد ملت‌هاست. اين مدال زرين را بر سينه حفظ كرده و به آن افتخار كنيد.

شبكه‌هاي صداوسيما تريبوني براي بي‌تريبون‌ها

رئيس سازمان صداوسيما گفت: شبكه‌هاي صداوسيما نقش مهمي در روشنگري و هدايت افكار عمومي جهاني دارد.

عزت‌الله ضرغامي در حاشيه نخستين همايش گردان‌هاي سايبري بسيج رسانه ملي در جمع خبرنگاران افزود: در كنار اين همه شبكه‌هاي اطلاع‌رساني كه در دنيا وجود دارد، يك صدا و تريبوني هم به نام شبكه‌هاي جمهوري اسلامي ايران براي كساني كه موفق نمي‌شوند حرف‌هايشان را از طريق ديگر شبكه‌ها بزنند، وجود دارد.

وي اضافه كرد: در واقع شبكه‌هاي صداوسيما تريبوني براي بي‌تريبون‌هاست و اين شبكه‌ها بويژه شبكه برون‌مرزي پرس‌تي‌وي تريبوني براي جنبش 99 درصدي ضدوال‌استريت در آمريكاست كه اكثريت مطلق مردم اين كشور را تشكيل مي‌دهند، اما صدايشان به جايي نمي‌رسد.

رئيس رسانه ملي گفت: اگر تصور مي‌شود با تضييقاتي كه امروز براي شبكه‌هاي برون‌مرزي جمهوري اسلامي ايران فراهم مي‌كنند، مي‌توانند اين صدا را خاموش كنند حتما اشتباه مي‌كنند.

ضرغامي افزود: اقداماتي كه استكبار انجام مي‌دهد بويژه مصوبه‌اي كه جمعه‌شب سناي آمريكا براساس آن تحريم‌هاي گسترده‌اي را شامل حال صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران كرده است، جز اين‌كه اقبال و توجه مردم دنيا را به اين شبكه‌ها بيشتر مي‌كند، هيچ نتيجه‌اي ندارد و صداي حق نفوذ بيشتري پيدا مي‌كند.

وي با بيان اين‌كه در حوزه فني در بسياري از عرصه‌ها به خودكفايي كامل رسيده‌ايم و هيچ مشكلي از اين بابت نداريم، گفت: راه‌هاي رسيدن صداي ملت‌هاي مستضعف هم به گوش مردم دنيا همواره فراهم است و اين اقدامي را كه در سناي آمريكا صورت گرفت به عنوان نمره قبولي براي شبكه‌هاي جمهوري اسلامي ايران تلقي مي‌كنند كه مورد رضايت اقبال ملت‌هاي دنياست.

ضرغامي افزود: مدال زريني بر سينه همكارانمان وجود دارد كه با عملكرد خوب، حرفه‌اي، صادقانه و واقعي توانستند ماموريت خود را به‌درستي انجام دهند و هميشه به آن افتخار خواهند كرد. گفتني است در مهر سال جاري شركت فرانسوي يوتل‌ست در حركتي غيرقانوني برنامه‌هاي شبكه العالم، پرس‌تي‌وي، الكوثر، خبر، سحر 1 و 2 و جام‌جم 1 و 2 را از ماهواره هاتبرد خارج و پخش اين برنامه‌ها را ممنوع اعلام كرد.

آماده مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرنگار روابط عمومي رسانه ملي، علي‌اصغر جعفري، رئيس بسيج رسانه ملي نيز در اين همايش گفت: در كنار فعاليت‌هاي عمومي بسيج در زمينه توليدات راديويي و تلويزيوني، قرارگاه راهبردي و فرمانبري سايبري تشكيل شده است تا در مقابل جنگ نرم دشمنان اسلام، اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي به جهانيان ارائه شود.

جعفري با اشاره به تشكيل هفت گردان تخصصي در حوزه سايبر در رسانه ملي گفت: با وجود نيروهاي متخصص و بسترهاي فراوان، ظرفيت‌هاي خوبي در بسيج رسانه ملي براي مقابله با جنگ نرم و تهديدات دشمن در فضاي سايبر وجود دارد.

وي شناسايي و بررسي فعاليت‌هاي دشمن عليه جمهوري اسلامي ايران، تعيين سياست‌ها و خط‌مشي‌هاي لازم براي مواجهه با تهديدات نرم، ايجاد فرآيند ورود به فضاي مجازي، نشر فرهنگ توحيدي و آرماني انقلاب اسلامي ايران و ارائه اسلام ناب محمدي و ارائه پيام انقلاب به جهانيان را از اهداف گردان‌هاي سايبري مركز بسيج رسانه ملي اعلام كرد و گفت: به آينده اين فعاليت‌ها اميدوار هستيم.

سردار جزايري، معاون ستادكل نيروهاي مسلح نيز در اين همايش گفت: امروز صداوسيما يك تنه در برابر صف طويل دشمنان نظام قرار دارد.

وي افزود: صدها اتاق فكر آمريكايي، جمهوري اسلامي را به عنوان حريف اصلي خود رصد و براساس آن سامانه‌هاي خود را هدايت مي‌كنند.

در همايش روز گذشته، معاون ستاد كل نيروهاي مسلح از سايت شبكه تلويزيوني بسيج و سايت اينترنتي اخوه رونمايي كرد.


نوشته شده در   يکشنبه 12 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode